Говоримо з експертом з питань ЖКГ про зайів кубометри в квитанціях

Гість студії «Доброго ранку, Країно!» Андрій Нікончук – кандидат юридичних наук, експерт з питань ЖКГ.

Час від часу у всіх виникає ситуація коли кубометри вписані не за лічильником.

Все це є огріхи тієї системи передачі зняття показань, які на даний час існують в взаємовідносинах між конкретними споживачами та власне тими чи іншими водоканалами. Комунікації з відповідними постачальниками послуг з холодного водопостачання вони передбачають необхідність передачі відповідних показань. Яким чином? Або в інтернет режимі шляхом внесення відповідних відомостей на інтернет сайті або шляхом дозвонювання до конкретного оператора і надання йому відомостей або знову все ж таки вказання відповідних показань в квитанції, яка власне приходить до конкретного споживача. Але якраз і відповідне відтерміновання між моментами коли людина вносить відповідні показання коли показники надходять до центральної бази даних, як вони між собою співвідносяться з тими даними, які там вже є вони вносять до певних таких недоопрацювань, які власне призводить до того, що людям можуть виставлятися певні відмінні відомості, які фактично в них є.

Люди користуються платіжними системами і оплачують через інтернет. Ці системи вони не співмірні?

Візьмемо за приклад місто Київ. Якщо ми говоримо про Київводоконал то дійсно в тому випадку якщо ви передаєте відповідні показання, то якщо ви вже це зробили на відповідному сайті Київводоканал, то дублювати ці відомості шляхом здійснення телефонного дзвінка не потрібно.

А якщо не зробила, а заплатила через платіжну систему?

А ось тут виникають певні проблеми тому, що платіжна система при перерахуванні відповідної суми коштів, я не переконаний в тому, що вони передають коректно відповідні дані. Тому, що я особисто навіть стикався з такою ситуацією, коли навіть вказуючи відповідні дані, наприклад через Портмоне, не завжди відповідні відомості вони синхронізувалися.

Прокрутити наверх
Натисніть Enter, щоб шукати, Esc - щоб вийти