facebook.com
instagram.com
youtube.com

Новини

Тетяна Фіщук: «Звичайно, в торгівлі онлайн не є замінником офлайну»

15.05.2020

Майже півтора мільйони гривень втратив бюджет столиці через пандемію коронавірусу і карантинні обмеження. Таку цифру назвав міський голова Віталій Кличко. Він каже, Київ майже не отримував податків, які надходили від малого та середнього бізнесу. Що переживав бізнес під час карантину, глядачам «Доброго ранку, Країно!» розповість Тетяна Фіщук – директорка з комунікацій магазину українських брендів:

«Дев’яносто відсотків наших бізнесів були зосереджені в офлайн-активності. Ми проводили маркети на Десятинній. Це масові івенти, де ми збирали понад 10 тисяч людей. У нас є три магазини – два на Хрещатику, а один в ТРЦ. В нас є івент-простір, який працював як івент-майданчик для конференцій і подій різних. І в нас є сайт – найбільший сайт українських брендів. Все було зосереджено на спілкуванні з людьми. І більш того, маркети, які ми проводили, це великі скупчення людей. Звичайно, з оголошенням карантину всі були поставлені на карантинну паузу. І єдиний фокус стратегічний, який ми тримаємо протягом цих двох місяців до пом’якшення карантину, це був онлайн-магазин і переформатування івентів у онлайн-формат. Тобто ми стали такими новаторами, які переформатували івенти в онлайн-шопінг. Це були досить такі цікаві кейси. Наша задача була протягом двох місяців тримати зв’язок з аудиторією, говорити, що бренд все-таки працює, шукати якісь креативні рішення, як комунікувати далі з аудиторією. Наша платформа втратила два місяці роботи однозначно. Звичайно, онлайн не є замінником офлайну. Це швидше альтернативне рішення, що робити з бізнесом протягом цих двох тижнів, коли вони взагалі не знали, що робити. Нам потрібно було залишатися постійно в комунікації з аудиторією».