Олександр Харченко: «Ми намагаємося працювати так, щоб нам не було соромно»

Перші інформаційні агенції з’явилися ще в позаминулому столітті. І вже минуло сто років з того дня, коли було засновано українське національне інформаційне агентство «Укрінформ». Нині воно щодня публікує до півтисячі інформаційних повідомлень сімома мовами світу. Отже, в студії «Доброго ранку, Країно!» Олександр Харченко – генеральний директор інформагентства «Укрінформ».

Як інформагенції ставляться до того, що багато новин зараз можна взяти в соцмережах?

Конкуренція це завжди добре для споживача. Але, звичайно, люди довірятимуть перевіреним медіа чи перевіреним блогерам, які вже здобули якусь довіру. В цьому плані агентства в таку епоху фейків можуть стати тими острівцями довіри, до яких звертатимуться люди.

У «Фейсбуці» надто рефлексивна аудиторія, вони виносять вердикти, судять, вішають ярлики. Як ви боретеся за такого читача, щоб він доходив до вас?

Наскільки потужною зброєю можуть бути медіа і наскільки відповідальна робота журналіста. Ми якраз намагаємося так, щоб нам не соромно було за наші новини. У нас є відділ оперативної аналітики, який власне одразу після того, як з’являється новина, займається перевіркою і перевіркою з різних точок зору. Умовно кажучи, година. Ми через годину-півтори намагаємося видати якусь аналітику, яка розставить все по місцях.

Можна говорити, що інформаційна війна ведеться між інформаційними агентствами?

Я б не сказав так, ми так само активно працюємо в соціальних мережах.

Чи може вам звичайна людина надати інформацію? Якщо є телефон, озвучте його в ефірі.

Телефону як такого гарячого у нас немає. До речі, це хороша ідея, і треба буде її використати. Через сайт, через соцмережі якраз люди до нас звертаються. Пропозиція – телефон – працюємо над цим.

У Росії хочуть законодавчо закріпи поняття «інформаційна війна». Міністерство інформаційної політики України підготувало перелік сайтів, які відомство пропонує заборонити в країні.

Ми радіємо цій допомозі. Держава має допомагати, але найбільш у роботу мають зробити люди – споживачі інформації. Має бути інформаційна гігієна. Ти маєш визначитися, що є достовірними і більш менш правдивими джерелами інформації і довіряти лише цим джерелам. Читати, дивитися , слухати тільки ті джерела інформації.

Прокрутити наверх
Натисніть Enter, щоб шукати, Esc - щоб вийти