Понад 2,3 млрд грн інвестував "Київстар" у благодійність за майже три роки повномасштабної війни. Кошти пішли на підтримку ЗСУ, суспільства, національні програми цифрового відновлення, безоплатні сервіси та допомогу абонентам. Компанія впроваджує програми для ветеранів, турбується про співробітників та сприяє залученню до корпоративного волонтерства. Цього року благодійна допомога від "Київстар" була зосереджена на двох основних напрямах: підтримці захисників та дітей.
У компанії визнають, що в умовах війни їхньою головною корпоративною соціальною відповідальністю є підтримка Збройних Сил України. "Київстар" спільно з фондом "Повернись живим" вже реалізував п'ять ініціатив на допомогу українським військовим, зокрема, закупивши пікапи, саперське обладнання та зв'язкову техніку. Наприклад, навесні 2024 року було започатковано спільний проєкт "Нам тут жити: мобільні системи зв'язку для ППО", в рамках якого компанія виділила 50 млн грн для забезпечення Повітряного командування "Південь" сучасними засобами зв'язку.
На ініціативу з розмінування "Нам тут жити 2.0" було перераховано ще 30 мільйонів гривень. Проєкт продовжує свою діяльність, ставлячи за мету зібрати 100 мільйонів гривень для придбання наземних роботизованих систем, дронів та іншого необхідного обладнання для саперів Сил підтримки ЗСУ, з метою підвищення їхньої безпеки під час виконання завдань. Наразі вже зібрано понад 55 мільйонів гривень, з яких 17 мільйонів гривень надійшли від абонентів "Київстар", які підтримують ініціативу через благодійну суперсилу "Допомога ЗСУ" та SMS-підписки.
Ще один значний аспект благодійної діяльності "Київстар" – це допомога дітям та підтримка медичної сфери. Вже майже шість років мобільний оператор у партнерстві з платформою dobro.ua реалізує ініціативу "Дитяча надія". Завдяки цій програмі тисячі дітей, які страждають від кардіологічних та онкологічних захворювань, отримують необхідну медичну допомогу в українських лікарнях. З 2023 року співпраця з центром "Незламні" дозволила розширити цю ініціативу, включивши в неї також підтримку дітей, які отримали опікові травми.
Для придбання сучасних медичних приладів для опікового відділення центру UNBROKEN компанія інвестувала понад 20 мільйонів гривень.
Компанія також виділила 10 млн грн на відновлення лікарні "Охматдит".
Мобільний оператор також активно підтримує освітні ініціативи для дітей: на початку року він вкладав 5,8 мільйона гривень у програму, що допомагає дітям, які втратили одного або обох батьків під час війни. В рамках цього проєкту діти отримали можливість ознайомитися з інформаційними технологіями та забезпечили себе необхідними гаджетами для навчання.
Попри труднощі війни, "Київстар" продовжує активно вкладати кошти у відновлення та розвиток цифрової інфраструктури України. З 2022 року оператор інвестував близько 18,3 млрд грн у відбудову телекомунікаційних мереж, впровадження сучасних технологій та підвищення енергетичної стійкості мережі зв'язку.
Від початку масштабного вторгнення оператор вніс до державного бюджету понад 28,3 мільярда гривень, підтверджуючи свої позиції як одного з ключових платників податків та інвесторів в українську економіку. Протягом дев'яти місяців 2024 року загальна сума податкових внесків компанії досягла 7,9 мільярда гривень, з яких 3,3 мільярда гривень були сплачені в третій квартал.
Забезпечення стабільного зв'язку для громадян України є одним із пріоритетних завдань компанії. Для реалізації цієї мети оператор активно розширює своє покриття та впроваджує різноманітні заходи, які сприяють безперебійному функціонуванню зв'язку та інтернету. Компанія готується до зимового періоду та можливих відключень електроенергії: на початок грудня 2024 року на базових станціях встановлено 145 тисяч нових літієвих акумуляторів, які забезпечують до 4 годин автономної роботи мережі. Крім того, майже 2,5 тисячі генераторів підтримують функціонування ключових об'єктів інфраструктури.
"Київстар" продовжує реалізацію стратегії "4G всюди". Використання технології 4G демонструє позитивну динаміку: на третій квартал 2024 року кількість абонентів 4G досягла 15,3 мільйона, що на 4,3% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Зараз частка користувачів 4G у "Київстар" складає 65,4% від загальної кількості абонентів, що є зростанням на 4,8 в. п. у річному вимірі. Завдяки збільшенню числа 4G-клієнтів і впровадженню нових тарифів, споживання мобільного інтернету зросло на 16,1%.
Визнання отримують і нові цифрові сервіси компанії. Популярність здобуває платформа кіно та телебачення "Київстар ТБ": за третій квартал 2024 року кількість її користувачів зросла на 42,5% у порівнянні з третім кварталом 2023-го.
На фоні розвитку цифрових технологій, мобільний додаток Helsi, що є найбільшою платформою цифрової медицини в Україні, продовжує демонструвати вражаючі результати у III кварталі 2024 року. Станом на кінець вересня 2024 року, сервіс обслуговує понад 28 мільйонів зареєстрованих пацієнтів, що на 8,4% більше в порівнянні з попереднім роком. Платформа об'єднує близько 1600 медичних установ (+10,1%) і налічує більше ніж 39 тисяч лікарів (+11,6%). За допомогою мобільного додатку Helsi, який вже встановили 8,8 мільйона користувачів, за останній квартал було здійснено 2,2 мільйона записів на прийом до лікаря, що на 20,3% перевищує показники минулого року.
Успіхи компанії свідчать про те, що "Київстар" не тільки гарантує стабільний зв'язок, але й розробляє зручні цифрові рішення, які стали важливою складовою щоденного життя мільйонів українців.
#Українці #Збройні сили України #Телебачення #Київстар #Абонент #4G #Податок #Інтернет #Суспільство #Державний бюджет #Волонтерство #Електричний генератор #Акумуляторна батарея #Благодійність (практика) #Лікарня #Зв'язок #Кінофільм #Мобільний додаток #Протиповітряна оборона #Сапер. #Телекомунікаційна мережа #Інформаційні технології