У новому серіалі "Служба 112", який наразі показує телеканал ICTV2, акторка Анастасія Карпенко виконує одну з ключових ролей - лейтенантки поліції Ольги Шевченко.
Згідно з сюжетом, героїня виконує безліч акробатичних трюків, захоплюється своєю професією і прагне досягти гармонії між роботою та сімейним життям. Настя розповіла, що має багато спільного з Ольгою, а також поділилася, над якими аспектами їй довелося попрацювати, щоб виглядати переконливо на екрані.
Про свою героїню, виклики на зйомках, а також про нового друга, з яким вдалося потоваришувати, - розповідає акторка.
Які аспекти образу лейтенантки Ольги Шевченко вас найбільше вразили, коли ви вперше ознайомилися зі сценарієм?
Оля жорстка, зі "сталевими яйцями", і водночас іронічна та жива. Мені дуже сподобалося, що її написано багатошаровою - не просто "сильною жінкою", а людиною з внутрішніми суперечностями, гумором і принципами. Такий персонаж одразу чіпляє.
Чи відчули ви особисте випробування, граючи роль жінки, яка ставить свої обов'язки на службі вище за сімейні цінності?
Я людина, яка шалено закохана у свою професію, добре розумію її дилему. Але водночас у житті я доволі сімейна. Тому грати жінку, яка свідомо ставить службу вище особистого, - це виклик, що змушує по-іншому подивитися на власні пріоритети.
Ви виконували складні трюки самостійно. Які з них були найбільш ризикованими? Чи вимагалося додаткове тренування для цього проекту?
Найекстремальніші трюки ще попереду (сміється). Під час зйомок майже не було вільного часу, але я відчула, що можу робити більше - і вже після завершення проєкту пішла в школу каскадерів Stunt Factory. Це для мене інвестиція в професію, бо я хочу бути ще переконливішою в екшені.
Чи були моменти, коли виконання трюкових сцен вимагало від вас не тільки фізичної витривалості, але й спокійного розуму?
У трюках сила - це взагалі не головне. Потрібні точність, концентрація і спокій. Часом це складніше, ніж сама фізика руху.
Яким чином ваше сприйняття рятувальників та їхньої роботи змінилося після знімального процесу?
Усвідомлення прийшло ще під час роботи. Це люди шаленої мужності, самовідданості та великого серця. Вони справді щодня ризикують собою. Дивно, як мало ми всі знаємо про цю професію і як мало уваги вона отримує. Я щиро радію, що інтерес до них зараз зростає - вони цього дуже заслуговують.
Яка з сцен стала найбільш емоційно важкою?
Мені дуже допоміг режисер Сергій Сторожев. Це мій перший досвід у жанрі екшен, а він вимагає зовсім іншого існування в кадрі. Завдяки Сергію я "схопила хвилю" і відчула жанр фізично й емоційно. Це був момент прориву.
Чи були випадки на полі, коли ваша фізична підготовка допомагала вирішити складну ситуацію?
Я перебуваю в чудовій фізичній формі — це справді стало мені в нагоді, враховуючи високу інтенсивність зйомок та навантаження. Без належної фізичної підготовки виконання деяких змін ракурсів і повторення трюків виявилося б набагато важчим.
Яким чином розвивалася ваша співпраця з колегами на знімальному майданчику? Чи вдалося вам встановити дружні стосунки з партнером, чи це не є обов'язковим?
Отже, я завів нового друга — мого колегу Юрка Вихованця. Раніше ми не мали змоги познайомитися. Але коли проект приносить в твоє життя чудову людину, це справжній дар від долі. Співпраця на зйомках миттєво стає більш легкою та органічною.
Які характеристики Ольги Шевченко вам імпонують? А які, навпаки, є абсолютно відмінними від ваших?
Мене вражає її захоплення своєю справою та вірність обраному шляху.
Що стосується мого особистого життя, то я, безумовно, більш адаптивна та, можливо, більш досвідчена. Я не так різко ставлюся до ситуацій, як вона.
Яке послання вашої героїні ви прагнете передати аудиторії?
Важливо дотримуватися своїх переконань, навіть якщо це викликає труднощі. У цьому, на мій погляд, полягає її справжня сила.
Якщо з'явиться можливість для другого сезону, які аспекти ви б хотіли дослідити детальніше?
Мене вражає спостерігати за людиною в момент вибору, коли її принципи або піддаються випробуванню, або ж зраджуються. Яке рішення приймає герой? Як він справляється з наслідками? Мене зацікавило б дослідити саме ту критичну мить, коли людина опиняється на роздоріжжі.
#Телебачення #Тарас Шевченко #Директор #Гумор #Серце #Іронія. #Поліція. #Персонаж (мистецтво) #Жанр #Фізика #Сталь #Карпенко Анастасія Валеріївна #Радій