
Протягом аналізованого періоду ІМІ "Новини.live" залучили найбільший відсоток чоловіків серед аудиторії, становлячи 75%, тоді як ТСН продемонструвала найближчі до гендерного балансу показники з 66% чоловіків.
У десятці найпопулярніших онлайн-медіа України домінує чоловіча аудиторія. Ці дані були оприлюднені в результатах дослідження Інституту масової інформації, проведеного за підсумками другого кварталу 2025 року, з використанням інформації платформи Similarweb.
Згідно з проведеним дослідженням, у всіх вивчених онлайн-ЗМІ чоловіча аудиторія помітно перевищує жіночу, складаючи від 66% до 75%. Під час аналізу "Новини.live" продемонстрували найбільшу частку чоловіків серед своїх читачів (75%), тоді як ТСН виявився ближчим до гендерного балансу з показником 66%.
У інших джерелах інформації цей показник виглядає наступним чином:
Найбільш активні читачі належать до вікової категорії від 55 років. Відповідно до дослідження, проведеного УНІАН, Oboz.ua, ТСН та "24 каналу", найбільше аудиторії серед читачів старше 65 років спостерігається саме у цих медіа.
На думку аналітиків Інституту масової інформації, цей показник свідчить про надійний перехід інформаційної активності від телебачення до інтернету серед чоловіків старшого віку, які є основними споживачами новинного контенту, згідно з даними Similarweb.
Водночас в "УП", NV, "РБК-Україна" та "Цензор.нет" зафіксували значно більшу частку молодших вікових груп (25-44 роки), а також більше міжнародної аудиторії (від 15% до 35%).
"Основна частина їхнього трафіку формується завдяки безпосереднім заходам та органічному пошуку. Видавництва на кшталт ТСН, УНІАН, Oboz.ua, а також "24 канал" орієнтуються переважно на старшу аудиторію, яка демонструє більш пасивний підхід до споживання інформації. Це підтверджується значним реферальним трафіком і переходами з пошукових систем", -- зазначили в ІМІ.
Повний рейтинг найпопулярніших онлайн-медіа можна переглянути тут.
В ІМІ зауважили, що дані SimilarWeb щодо популярності медіа можуть містити похибку, тому оцінювати відвідуваність сайту краще за кількістю унікальних користувачів. Проте цих даних відкриті ресурси не показують.
Згідно з останніми даними моніторингу Інституту масової інформації, в українських онлайн-ЗМІ за останні шість місяців спостерігається зниження частки нейтральних згадок про публічних осіб, в той час як позитивні та негативні оцінки значно зросли. Ця тенденція вказує на посилення емоцій у публічній комунікації в медіа-середовищі. Найбільше уваги отримав президент Володимир Зеленський.
#Медіа (комунікація) #Телебачення #РБК-Україна #Володимир Зеленський #Українська правда #Цензор.нет #Українське незалежне інформаційне агентство #Президент (державна посада) #Інститут масової інформації #Комунікація #Інформація #Моніторинг #Телевізійна служба новин #24 (телеканал)