Дохід YouTube від рекламних кампаній наблизився до позначки в $10 мільярдів.

Про це свідчать дані фінансового звіту Alphabet (материнської компанії Google) за другий квартал.

Цей результат дещо перевищив очікування аналітиків, які прогнозували $9,6 млрд.

Як зазначає TechCrunch, YouTube уже тривалий час намагається залучити більше коштів із ринку телевізійної реклами, адже все більше глядачів дивляться платформу саме на телевізорах. За даними Nielsen, YouTube уже три місяці поспіль посідає перше місце за часткою перегляду на ТБ -- 12,4% від усього часу, який користувачі проводять перед екранами.

На тлі такого успіху конкуренти, як-от HBO Max і Amazon Prime Video, активізували свої рекламні кампанії. Також Netflix посилює боротьбу за рекламний ринок -- компанія оголосила про плани подвоїти свої рекламні доходи протягом року. Хоча точні суми не розкриваються, аналітики оцінюють їх приблизно в $3 млрд.

#Телебачення #Реклама #Google #Amazon (компанія) #HBO #Netflix #Телевізор #YouTube #TechCrunch #"Алфавіт Інкорпорейтед".

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
Еней, Люцифер та Оскар: представлені найоригінальніші імена, які українці обирали для своїх малюків у 2025 році.
"Чудова четвірка...", "Темний Вашингтон" або "Неприємні справи": фільми для відпочинку на вихідних.
У цьому навчальному закладі не прийнято жартувати: 5 цікавих фактів про нову українську комедію "Батьківські Збори".
Теги