Блаттер розкритикував сучасний футбол за перенасиченість грошима
Екс-глава ФІФА згадує, що на старті своєї кар'єри відомі бренди, такі як Adidas, не здійснювали фінансових внесків, а лише постачали м'ячі та футболки.
Першу комерційну спонсорську угоду було підписано лише у 1976 році з Coca-Cola. А потім з'явилось громадське телебачення, яке крутило рекламу.
Блаттер акцентував увагу на тому, що футбол перетворився на справжню "золоту жилу" для телебачення, неймовірне видовище, яке можна реалізувати за колосальні суми.
Колишній керівник ФІФА зазначив, що першим дійсно прибутковим чемпіонатом світу в історії став турнір 2010 року, який проходив у Південній Африці.
Він висловив своє невдоволення з приводу зростання кількості матчів і турнірів, яке викликане прагненням підвищити фінансові надходження у футбол.
#Телебачення #Асоціативний футбол #Чемпіонат світу з футболу #ФІФА #Адідас #Кока-кола #Південна Африка