Європейський Союз розглядає можливість запровадження податку для морських суден, що курсують у Балтійському морі, що дозволить фінансувати витрати на охорону кабелів.

Країни ЄС можуть запровадити податок для судноплавних компаній за використання Балтійського моря, щоб покрити високі витрати на захист підводних кабелів. Про це заявив міністр оборони Естонії Ганно Певкур, пише Reuters.

За словами Певкура, Європейський Союз активно досліджує різні методи захисту кабелів. Однак встановлення датчиків для виявлення якорів, що тягнуться по дну, а також спорудження захисних конструкцій навколо кабелів "потребуватиме певних фінансових витрат".

Естонський міністр роз'яснив, що цей податок функціонуватиме як "своєрідний страховий внесок на випадок можливих пошкоджень" підводної інфраструктури. Він навів приклад аеропортів, які беруть з пасажирів плату за посадку, що вже врахована у ціні квитка.

"Цілком ймовірно, що в майбутньому, проходячи через Данські протоки, підприємствам знадобиться сплатити певну плату", - зазначив Певкур у бесіді з агентством.

У неділю з'явилася інформація про пошкодження кабелю зв'язку Латвійського державного центру радіо та телебачення, розташованого в Балтійському морі. Це вже четвертий подібний випадок за останній рік, що також вплинув на електропередачі та телекомунікації між Естонією та Фінляндією.

У відповідь на ці події НАТО ініціювало нову місію спостереження в Балтійському морі з метою запобігання можливим атакам на підводну інфраструктуру в цьому регіоні.

26 січня шведські правоохоронці затримали судно Vezhen, яке ходить під мальтійським прапором. Керівник болгарської судноплавної компанії, відповідальної за експлуатацію цього судна, повідомив, що сильний вітер скинув якір Vezhen у море, що, ймовірно, стало причиною пошкодження кабелю зв'язку між Латвією та Швецією.

За даними фінських журналістів, це судно Vezhen належить Китаю.

Певкур повідомив, що офіційні розслідування продовжуються, однак ряд інцидентів свідчить про те, що кораблі, які належать до "тіньового флоту" Росії, діють злагоджено.

Нещодавно міністр закордонних справ Литви Кястутіс Будріс висловив пропозицію щодо необхідності перегляду навігаційних норм у Балтійському морі, акцентуючи увагу на питаннях, пов'язаних із застосуванням якорів.

Він вважає, що в останній час сталося занадто багато ушкоджень критичних об'єктів інфраструктури в Балтійському морі, щоб це можна було вважати простими випадковостями.

#Телебачення #Reuters #Радіо #НАТО #Росія #Китай (регіон) #Європейський Союз #Швеція #Податок #Журналіст #Литва #Інфраструктура #Пасажир #Вітер #Міністр оборони #Корабель #Аеропорт #Естонія #Фінляндія #Електричний кабель #Телекомунікації #Балтійське море #Корабельний канал #Якір. #Мальта #Данські протоки #Навігація

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
Безпечне майбутнє Європи неможливе без демократичної та вільної Білорусі | UACRISIS.ORG
Samsung Galaxy S25 Ultra — п'ять переваг для придбання та дві причини, чому це може бути не найкращим вибором.
Ziferblat: Ми прийшли на Національний відбір з метою перемоги, тому зосереджуємося лише на своїх інтересах.
Теги