GET Business Festival 2024: підсумки масштабного заходу для малого та середнього бізнесу – Delo.ua

12 грудня GET Business Festival зібрав провідних представників українського бізнесу, які обговорили тренди розвитку в умовах воєнного часу, диджиталізацію та інновації, партнерські програми та фінансові інструменти.

Більше ніж 100 доповідачів, серед яких керівники великих корпорацій, фахівці в галузі маркетингу, комунікацій та цифрових технологій, а також представники фінансового сектору, освіти та Збройних сил, поділилися своїми інсайтами.

1400 учасників отримували знання одночасно на трьох сценах у UNIT.City: "Стратегії зростання", "Бізнес-кейси" та "Маркетингові стратегії". Таким чином кожен міг побудувати власну програму навчання та прокачати бізнес за всіма напрямами.

Фестиваль отримав яскравих ведучих з провідних каналів 1+1 Україна, 1+1 Марафон, 2+2 та ТЕТ. Головну сцену представляли Юрій Горбунов і Руслан Шаріпов, а на сцені "Бізнес-кейси" свою майстерність демонстрували Максим Сухенко та Катерина Нестеренко. На сцені, присвяченій "Маркетинговим стратегіям", виступали Нікіта Добринін та Ірина Прокоф'єва.

Захід стартував з найнагальнішого питання, яке хвилює українських бізнесменів: які нові податкові "неочікуваності" можуть виникнути?

"У 2025 році ми не плануємо підвищення податків," -- повідомив Данило Гетманцев, голова Комітету з фінансів, податкової та митної політики. Він також зауважив, що багато чого залежить від ситуації на фронті. Крім того, Гетманцев розповів про результати боротьби з ухиленням від сплати податків: завдяки ліквідації обхідних схем до державного бюджету вже надійшло на 69 мільярдів гривень більше, а до кінця року ця сума може зрости до 80 мільярдів.

Після цього відбулася панельна дискусія, присвячена перспективам українського бізнесу в умовах євроінтеграції та ініціативи Ukraine Facility — програми, що передбачає виділення Україні 50 мільярдів євро від Європейського Союзу в період з 2024 по 2027 роки.

Своїми думками поділилися: Олена Шуляк, голова Комітету Верховної Ради України з питань державного управління, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, а також лідер партії "Слуга народу"; Віталій Коваль, міністр аграрної політики та продовольства України; Євген Заіграєв, член правління ПриватБанку, відповідальний за корпоративний бізнес та малий і середній бізнес; Ігор Ліскі, засновник компанії EFI Group. Модератором заходу виступила Наталія Микольська, виконавча директорка Diia.City United.

Учасники дійшли висновку, що Ukraine Facility відкриває суттєві можливості для українських підприємців, однак їм необхідно навчитися брати гранти і користуватися цими інструментами. Ігор Ліскі також зауважив, що однією з проблем, яка уповільнює відновлення та розвиток України, -- неможливість отримати проєктне фінансування від банку: "Якщо банки не почнуть фінансувати проєкти, ми не побудуємо індустріальну інноваційну економіку".

"Ukraine Facility - це один із інструментів, завдяки якому українські банки можуть кредитувати бізнес під час війни. ПриватБанк уклав найбільші серед українських банків угоди з ЄБРР: 200 млн євро минулого року та 400 млн євро цього року. Це дозволило нам розширити підтримку бізнесу та зміцнити фінансову систему. Зараз ми фокусуємося на інвестиційному кредитуванні, адже зацікавлені, щоб бізнес інвестував в обладнання та розвивав український продукт", - Євген Заіграєв, член правління ПриватБанку з питань корпоративного бізнесу та МСБ.

Операційний директор OLX для України та Центральної Азії, бізнес-коуч Ігор Сироватко, поділився своїми рекомендаціями для тих, хто планує заснувати власну справу. Під час GET Business Festival він розглянув перспективні бізнес-ніші, які можуть бути актуальними в умовах війни, спираючись на реальні кейси клієнтів OLX.

Хоча кількість активних користувачів OLX зменшилася внаслідок війни та міграційних процесів, число активних покупців залишилося практично на довоєнному рівні — 3,2 мільйона. E-commerce продовжує функціонувати, а найактивнішими сегментами ринку залишаються дитячі товари, мода та стиль, хобі, спорт і відпочинок, - зазначив Ігор Сироватко.

Як влада, бізнес та суспільство долатимуть виклики демографічної кризи, на панельній дискусії обговорили Ілона Пасечник, директорка/HRD "АЛВІВА УКРАЇНА", керівної компанії ALVIVA GROUP, Дарина Марчак, перша заступниця міністра соціальної політики України, Тимофій Брік, ректор Університету Київської школи економіки, Надія Крижановська, головна лікарка, кофаундерка Preventa, та Олег Давиденко, директор з корпоративних комунікацій Групи "Метінвест". Модераторка -- Оксана Рудюк, PR-иректорка American University Kyiv.

Ще одна панельна дискусія зосередилася на фінансовій системі України в 2025 році. Своїм баченням поділилися Ірина Старомінська, генеральний директор Universal Bank, Андрій Семченко, керівник корпоративного бізнесу Страхової компанії ІНГО, Катерина Рожкова, перша заступниця голови Національного банку України, а також Тетяна Тимченко, фінансовий директор "Нової пошти".

В'ячеслав Поліновський, генеральний директор онлайн-академії GoITeens, поділився історією успіху в розробці EdTech-продукту, який задає нові освітні тренди і готує нове покоління лідерів. Він розкрив, як інтеграція бізнес-стратегії та освітньої мети сприяла становленню академії як авторитетної платформи для виховання майбутніх керівників.

Енергетика -- найбільш постраждалий сектор економіки через війну. Однак постійні ризики знищення енергетичних потужностей та дефіцит обладнання, кадрів і ресурсів не зупинили бізнес. Виклики та можливості енергетичної незалежності України на панельній дискусії обговорили: Ольга Рибачук, керівна директорка Elementum Energy, Олександр Клепалов, в. о. СЕО в Atmosfera, Володимир Перегудов, старший координатор проєкту GIZ, Олександр Кісільов, радник генерального директора АТ "Енергетична компанія України", Тетяна Корнієнко, директорка департаменту малого та середнього бізнесу Укргазбанку, Ігор Тинний, власник IVT group.

Павло Матіяш, керівник компанії Activitis та онлайн-платформи eDilo, детально розповів про те, як можливість оплати частинами трансформує бізнес-середовище. У свою чергу, Лідія Білас, засновниця освітньої мережі WOW Corporation, підкреслила значення мрій у підприємництві та запропонувала ефективні стратегії для їх втілення в життя.

Макс Нефьодов, який обіймає посаду директора з інноваційних рішень у Київській школі економіки, розповів про всебічну стратегію державної підтримки малих і середніх підприємств (МСП). Він зазначив: "Головна мета політики в секторі МСП в умовах війни — зберегти існуючі бізнеси та робочі місця, а також знайти альтернативи ринковим механізмам, що не функціонують в умовах кризи, такими як фінансування і залучення клієнтів".

На цій платформі "Бізнес-кейси" представники компаній Promodo, Kasta, Webpromo, Академії ДТЕК, Київської школи економіки, FRANCH та інших організацій ділилися своїми власними прикладами. Це дало можливість іншим підприємцям вчитися на їхньому досвіді та уникати помилок у подібних обставинах.

У межах дискусії "Як штучний інтелект змінює нашу реальність прямо зараз?" бізнес-лідери обговорили, як штучний інтелект стає ключовою рушійною силою сучасного бізнесу та впливає на всі аспекти -- від підвищення ефективності операцій до покращення клієнтського досвіду. Участь взяли Олександр Краковецький, CEO DevRain, CTO DonorUA, Володимир Красотін, директор з цифрової трансформації фармацевтичної компанії "Лідерна", Андрій Желєзняк, директор BigDatа "Київстар", Дмитро Самолюк, Head of Digital телеканалів телеканалів "Ми-Україна" та "Ми-Україна+", та Ольга Кронда, начальниця департаменту розвитку інновацій IP-офісу. Модерувала Тетяна Шерман, керівниця з маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК.

"Говорячи про глобальні тенденції, можна стверджувати, що штучний інтелект матиме вплив на щонайменше половину професій. Проте в Україні ситуація інша: підприємства стикаються з браком кадрів. Для нас ШІ не є загрозою для роботодавців чи працівників, а скоріше шансом адаптуватися і зберегти конкурентоспроможність в умовах змін. Тому важливо навчити нашу команду ефективно використовувати ці технології. Наприклад, компанія Київстар започаткувала внутрішню навчальну програму з штучного інтелекту для своїх співробітників. Наша мета – підвищити рівень обізнаності команди як щодо можливостей, так і щодо ризиків, що виникають із впровадження нових технологій", – зазначив Андрій Желєзняк, директор BigData Київстар.

Сцена "Маркетингові стратегії" об'єднала топових маркетологів, PR-фахівців та лідерів думок для обміну досвідом. Інсайтами з дослідження медіаспоживання аудиторії поділилася Дарія Нагаєва, Sales&Development Director Gradus Research, а як будувати брендинг під час війни, розповіла Ірина Метньова, засновниця Vandog Agency.

На панельній дискусії, присвяченій ефективній співпраці з інфлюенсерами, своїми думками поділилися: Євген Янович, актор та ведучий програми "20:23"; Катерина Жураківська, маркетинг-директор БФК Gulliver; Ольга Дівущак, маркетолог Foundation Coffee Roasters та співзасновниця Paint Digital Agency; Антон Бокий, Chief Marketing Officer INTERTOP Ukraine; Альона Горковенко, менеджер з маркетингу в OLX Ukraine та CA. Модератором заходу виступив Сергій Костя, який займає посаду маркетинг-директора Bolt у Центральній та Східній Європі, а також в Азії.

Під час панельної дискусії на тему "Червоні прапорці у комунікаціях під час війни" фахівці з різних областей обговорили специфіку взаємодії з медіа, колегами та ветеранами в умовах конфлікту, акцентуючи увагу на психологічних аспектах та етичних нормах. Модераторкою заходу виступила Анастасія Гудима, директорка департаменту з питань різноманіття, інклюзії та рівних можливостей. Своїм досвідом поділилися Антон Семенов, засновник волонтерського проекту "Як ти, брате?", Олег Демчик, президент Клубу професійних переговорників, Поліна Толмачова, директорка з маркетингу телеканалів ICTV та ICTV2, Оксана Мороз, ініціаторка проекту "Як не стати овочем", Аліна Смишляк-Борода, директорка з управління репутацією компанії Kormotech, та Сергій "Харизмат", офіцер ЗСУ і засновник IMPROV 4.5.0.

Віктор Іванченко, керівник відділу стратегії та наукових досліджень компанії Megapolis, поділився своїми думками щодо тенденцій у сфері зовнішньої реклами. Він провів порівняння міжнародних і локальних трендів, дослідив ціннісні пропозиції для українських рекламодавців та презентував кейси Megapolis+ у контексті війни.

Владислав Шевченко, фахівець у галузі відеопродакшну, блогер та автор сценаріїв, поділився порадами щодо розробки успішного креативного контенту для брендів.

Одна з панельних дискусій була присвячена обговоренню ефективних стратегій реалізації соціальних проєктів бізнесом у умовах війни. У заході взяли участь Яна Ляхович, керівниця департаменту корпоративних та інтегрованих комунікацій 1+1 media, Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR Energy Ukraine, Валерія Татарчук, засновниця благодійного фонду "ТВОЯ ОПОРА", Маша Проніна, керівниця маркетингу мережі супермаркетів "ЕКО МАРКЕТ", Олександра Гайворонська, директорка департаменту розвитку та партнерств фонду "Повернись живим", та Олександра Ковтуненко, менеджерка з комунікацій у сфері корпоративної соціальної відповідальності "Київстар". Модераторкою виступила Юлія Соцька, керівниця PR-блоку фонду "Повернись живим". Експерти підкреслили важливість зосередження на довгострокових проєктах, оскільки саме вони здатні принести найбільший позитивний ефект.

Тарас Маципура, віцепрезидент з маркетингових питань у PJSC Carlsberg Ukraine, підкреслив, що соціальна відповідальність перетворюється з простого зобов'язання на реальну конкурентну перевагу.

Олена Зубарєва, директорка із стратегічних комунікацій Terwin, експертка з репутації та сталого розвитку, у форматі інтерв'ю розкрила тему репутації як опори українського бізнесу та основної переваги у конкурентній війні.

Представники бойових підрозділів провели дискусію на тему значення ефективної комунікації між військовими та суспільством. У панелі взяли участь: Оксана Бондаренко, лейтенант та керівник інформаційно-комунікаційного відділу 12-ї бригади "Азов", Павло Юров із Служби інформації та комунікації Першої Президентської бригади оперативного призначення ім. гетьмана Петра Дорошенка НГУ "Буревій", а також Олександр Бородін, пресофіцер 3-ї штурмової бригади ЗСУ. Модератором заходу була Наталія Нагорна, воєнна кореспондентка ТСН. Учасники підкреслили важливість формування правильного сприйняття військової служби через поступове знайомство з армією. Використання маркетингових стратегій та комунікаційних кампаній може відігравати важливу роль у підвищенні інтересу громадян до служби у ЗСУ.

"Якщо б на самому початку конфлікту влада спілкувалася з громадянами як з зрілими особистостями, а не давала обіцянки про 'два-три тижні', то ставлення до служби могло б суттєво змінитися. Важливо було б відразу донести, що це тривала й складна війна, яка не завершиться найближчим часом," - вважає Олександр Бородін.

GET Business Festival — це не тільки активна програма презентацій, а й платформа для налагодження контактів та неформального спілкування, де виникають нові партнерства та бізнес-колаборації. У вільний час між сесіями учасники активно взаємодіяли в кулуарах, ділячись досвідом та контактами.

Організатори, Delo.ua та Ekonomika+, дякують партнерам заходу: генеральному партнеру -- OLX; головним партнерам -- ПриватБанку та "Київстар"; генеральному інформаційному партнеру -- 1+1 media; гостинним партнерам -- UNIT.City та ДТЕК Академії; кавовому партнеру -- Foundation Coffee Roasters; водному партнеру -- "Моршинській"; смачному партнеру -- Lantmannen Axa; солодким партнерам -- "КиївХлібу" та Tarta; алкогольним партнерам -- Jack Daniel's та Nemiroff; винному партнеру -- Maison Castel; партнерам трансляції -- "Київстар ТБ" та Microff.

Також організатори висловлюють подяку медіапартнерам: компаніям Megapolis, ADV.EXPERT, БФК Gulliver, InfoVision, BC Media, StarLight Media, "Освіта Дивосвіт", Hurma; телеканалам "МИ Україна", "МИ Україна плюс", ICTV 2, "Київ 24", "Еспресо", "Апостроф"; онлайн-ресурсам УНН, "Комерсант Україна", ЛІГА.net, HiTech.Expert, Burda Media Ukraine, PaySpace Magazine, "Апостроф", "Главком", "Ділова столиця", UA.news, True UA, Marketer.ua, Founder, "Економіст", XSPORT, 44.ua, Postfactum, "Перший бізнесовий", CASES, Logist.FM, HR Liga, "Охорона праці", "ШоТам", Європейській Бізнес Асоціації та Асоціації креативних індустрій України.

#Збройні сили України #Україна #Тарас Шевченко #Європейський Союз #Азія #Київстар #Податок #Суспільство #Євро #Національний банк України #Київ #Штучний інтелект #Горбунов Юрій Миколайович #Банк #Економіка #Бізнес #Українські національні новини #Комунікація #Каліфорнія #Центральна Азія #Стратегія #Генеральний директор #Слуга народу (політична партія) #Кредит #ТЕТ (телеканал) #ПриватБанк #Данило Галицький #OLX #Маркетинг #Група "1+1 медіа #Інновації #Київська школа економіки #ДТЕК #Укргазбанк #Нова Пошта #Повертайся живим #Universal Pictures #Європейський банк реконструкції та розвитку #Американський університет #Метінвест #Carlsberg Ukraine #Петро Дорошенко #SOCAR #"Джек Деніелс

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
Біатлон: підсумки чоловічої гонки переслідування на етапі Кубка світу в Ансі
"Нам слід не звертати на нього уваги". Відповідь Конгресу США на свіжі загрози Путіна, відомого як "Орєшнік".
Удова Кузьми Скрябіна стала жертвою крадіжки, втративши 1,5 млн гривень: які наслідки чекають на директорку Moon Records - Hochu.ua
Теги