Hello Kitty і CoComelon анонсували спільний кросовер-серіал!

Японська компанія Sanrio, відома завдяки персонажу Hello Kitty, уклала партнерську угоду з телевізійною мережею CoComelon. В рамках цієї співпраці планується розробка нового шоу, в якому з’являться персонажі з обох популярних франшиз.

Власник бренду Hello Kitty, японська компанія Sanrio, уклала довгострокову угоду з Moonbug Entertainment, яка є частиною CoComelon. Ця угода передбачає розробку нового анімаційного серіалу, в якому братимуть участь персонажі з обох відомих франшиз. Відомо, що миле цуценя Cinnamoroll та кошеня Hello Kitty приєднаються до JJ і його друзів з CoComelon.

Кросоверний серіал з'явиться на екранах у 2026 році. Глобальним розподілом буде займатися компанія Moonbug.

Партнерство було анонсовано керівником Candle Media Кевіном Маєром, який також є власником компанії Moonbug.

Moonbug уклав партнерство з кількома брендами в Азії, але ця співпраця з Sanrio є першою. Вона відбудеться незабаром після значної угоди, в якій хітовий серіал Moonbug CoComelon переходить з Netflix на Disney+.

Ця співпраця об'єднує два всесвітньо визнаних бренди, які мають велику армію шанувальників. Ми з нетерпінням чекаємо на можливість створити нові враження, які поєднують серце та гумор CoComelon з улюбленими персонажами Sanrio, щоб принести радість родинам по всьому світу. Це лише початок креативного партнерства з величезними можливостями, і ми з нетерпінням очікуємо поділитися більш детальною інформацією пізніше цього року, - зазначив Маєр.

#Телебачення #Азія #Netflix #Японія #Бренд #Дісней+. #Санріо. #Привіт, Кітті.

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
"Я не зупинюся": шлях опозиційної журналістки Наталії Садикової.
Журналіст Ігор Лосік, який працює на Радіо Свобода, вже п'ять років утримується в ув'язненні в Білорусі.
Наталія Лигачова зазначила: "Ключовим є те, що оцінка діяльності медіа стала частиною Робочого плану проєкту Ради Європи."
Теги