Цього року галузь реклами вперше досягне понад $1 трильйон доходу.

Глобальна індустрія реклами вперше перевищить $1 трлн доходів цього року, причому очікується, що компанії Google, Meta, ByteDance, Amazon і Alibaba зароблять понад половину цієї суми, оскільки ринок значною мірою домінує технологічний сектор.

Агентство GroupM передбачає, що у 2024 році глобальні рекламні доходи збільшаться на 9,5%, що перевищує попередні прогнози, зроблені в середині року.

GroupM також очікує, що ринок продовжить зростати на 7,7% у 2025 році. Важливо зазначити, що основна частина цього зростання вигідно позначиться на найбільших постачальниках цифрової реклами в американському технологічному секторі, а не на рекламних агентствах, які займаються наданням маркетингових послуг.

GroupM виключило політичну рекламу у США зі своїх оцінок, зазначивши, що вона "спотворює" порівняння за роками. У 2024 році доходи від політичної реклами в США становили $15,1 млрд, що майже на третину більше, ніж під час президентських виборів 2020 року.

У звіті GroupM зазначено, що, попри те, що в найближчі роки навряд чи повернуться майже нульові відсоткові ставки, які підтримували зростання реклами після фінансової кризи та під час пандемії, подальше впровадження штучного інтелекту та автоматизації зможе компенсувати ці фактори та стимулювати нові інновації.

Прогнозується, що до кінця наступного року цифрова реклама складатиме 73% від загальних доходів. У 2024 році її зростання становитиме 12,4%, а в 2025 році — 10%. Якщо додати доходи від потокового відео, а також цифрових газет і журналів, частка цифрової реклами може зрости до 82%.

Традиційні рекламні платформи, такі як телебачення, друковані видання та радіо, поступово втрачають свою популярність на користь цифрових форматів. У 2024 році світові доходи від реклами в друкованих медіа прогнозовано знизяться на 4,5%, а в 2025 році зменшаться ще на 3%. Доходи від аудіореклами залишаться стабільними в наступному році, тоді як телебачення, включаючи традиційне мовлення та стрімінгові сервіси, зросте лише на 2,4% в середньому в період з 2024 по 2029 роки.

Сполучені Штати продовжують залишатися найбільшим ринком реклами у світі, з очікуваним доходом у 379 мільярдів доларів до 2025 року. Це відбувається незважаючи на високі витрати на запозичення та обережні прогнози з боку деяких роздрібних компаній, особливо в секторах електроніки та товарів для дому.

Звіт застерігає, що можливі мита та зміцнення долара, які можуть виникнути після виборів Дональда Трампа, здатні вплинути на ринок. "Ці обставини, ймовірно, ускладнять ситуацію для рекламодавців у сегментах споживчих товарів та розкоші, які вже переживають етап зниження споживчих витрат".

У 2024 році в Китаї загальні рекламні доходи збільшаться на 13,5%, досягнувши 204,5 мільярдів доларів. У Великій Британії, яка є провідним ринком реклами в Європі, прогнозується зростання на 8,3%, з доходами, що сягнуть 53,2 мільярдів доларів.

У звіті акцентується на китайських ініціативах, які мають на меті зміцнити споживчу довіру та стимулювати витрати. У разі успішної реалізації цих заходів, це може призвести до значного зростання рекламного сектора, оскільки як місцеві, так і міжнародні рекламодавці прагнутимуть скористатися зростаючим попитом.

#Дональд Трамп #Сполучені Штати #Телебачення #Радіо #Реклама #Китай (регіон) #Європа #Google #Amazon (компанія) #Штучний інтелект #Сполучене Королівство #Газета. #Мета-платформи #Товари #2010 Президентські вибори в Україні #Журнал #Пандемія #Маркетинг #Електроніка #Alibaba Group #WPP plc #Фінансова криза #Інновації #Автоматизація

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
Прогнозується вражаюче шоу: з'явилася інформація про творців Національного відбору на Євробачення-2025.
Ось що найбільше лякає Путіна: Україна активно готується до статусу ракетної держави, повідомляє The Times.
В Грузії існує ймовірність зупинки діяльності одного з провідних опозиційних телеканалів.
Теги