
Консолі Xbox і PlayStation. Зображення - unian.net
За інформацією видання "Kreschatic", яке посилається на матеріали PlayStationLifeStyle, з чуток випливає, що Microsoft прагне зберегти свої лідерські позиції на ринку ігрових консолей наступного покоління. Це стало особливо актуальним, оскільки протягом останніх кількох років доходи від продажу Xbox знизилися на 30 відсотків.
Фахівець-інсайдер з ніком KeplerL2, який отримав хорошу репутацію в техноспільноті, порівняв передбачувані параметри систем з сучасними відеокартами: наступний Xbox 5 буде ідентичний NVIDIA GeForce RTX 5080 (близько 24 Тфлопс обчислювальної потужності, 16 ГБ GDDR7, шина 384 біти), тоді як PS6 орієнтується на рівень AMD Radeon RX 9070XT (приблизно 20 Тфлопс, 16 ГБ GDDR6X, шина 320 біт). Це дає Xbox 5 приблизно 20-відсотковий приріст продуктивності.
Окрім покращень у графіці, очікується, що швидкість накопичувачів також зросте. За інформацією, Xbox 5 буде оснащено SSD PCIe 5.0, який матиме пропускну здатність до 12 ГБ/с і об'єм 2 ТБ, що дозволить значно зменшити час завантаження великих ігор до кількох секунд. У свою чергу, PS6, за попередніми відомостями, отримає SSD PCIe 4.0 обсягом від 1 до 2 ТБ зі швидкістю приблизно 8-9 ГБ/с. Це відмінність у пропускній здатності може надати Xbox 5 перевагу в швидкості завантаження ігрових світів та зменшити затримки.
Проте, ключовими факторами, які визначать результати конкуренції, стануть унікальні ігри та стратегія ціноутворення. Нещодавнє рішення Microsoft випускати свої популярні тайтли на PS5 може зменшити бажання геймерів інвестувати в Xbox. Крім того, підвищена продуктивність, ймовірно, призведе до вищої вартості у порівнянні з PS6, особливо якщо Sony знову вирішить представити бюджетну версію, на зразок PS5 Digital Edition.
#Телебачення #Гігабайт #Sony #PlayStation (консоль) #Nvidia #Відеоігрова приставка #Твердотільний накопичувач #GeForce #Відеокарта #AMD #Microsoft #PCI Express #Xbox #Шина (обчислювальна) #Трохи #Radeon