
Протягом першого кварталу 2025 року спеціалісти територіальних підрозділів Держпродспоживслужби виявили багато випадків порушення законодавства, пов'язаного з рекламою алкогольних напоїв.
За результатами проведених перевірок суб'єктам господарювання винесено штрафні санкції на загальну суму понад 192 тисячі гривень, з яких 117 тисяч гривень уже сплачено до державного бюджету.
"Недотримання норм рекламного законодавства призводить не тільки до фінансових штрафів, але й може серйозно підірвати ділову репутацію підприємства. У ситуації високої конкуренції такі наслідки є надзвичайно ризикованими для стабільного розвитку бізнесу," — підкреслив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Закон України "Про рекламу" визначає конкретні обмеження для реклами алкогольних напоїв. Зокрема, забороняється:
● Зовнішню рекламу алкоголю, включаючи білборди, лайтбокси тощо.
● Розміщення рекламних оголошень на телебаченні та радіо з 6:00 до 23:00.
● Орієнтацію реклами на неповнолітніх, використання дитячих персонажів, образів молодіжної культури або популяризацію вживання алкоголю серед молоді.
● Рекламу алкоголю в друкованих медіа, окрім спеціалізованих профільних видань.
● Заохочення до вживання алкогольних напоїв, подання їх як символу успіху, популярності або привабливості.
"Недотримання норм рекламного законодавства призводить не тільки до фінансових штрафів, але й може серйозно підірвати ділову репутацію підприємства. У ситуації високої конкуренції такі наслідки є надзвичайно ризикованими для стабільного розвитку бізнесу," — підкреслив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Держпродспоживслужба звертається до рекламодавців, виробників та дистриб'юторів рекламної продукції з закликом дотримуватись вимог діючого законодавства. Реклама повинна містити соціально відповідальні повідомлення, поважати права споживачів і не завдавати шкоди вразливим верствам населення.
#Медіа (комунікація) #Телебачення #Радіо #Реклама #Державний бюджет #Бізнес #Українська гривня #Споживач #Законодавство #Уряд України #Суб'єкт господарювання #Конкуренція (економіка) #Повноліття #Сталий розвиток #Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів