Китай уже десятиліттями нарощує потужності залізничних вантажних перевезень.
У Внутрішній Монголії (північ Китаю) було успішно випробувано групу важковагових поїздів масою 35 000 тонн.
Цю інформацію повідомляє Центральне телебачення Китаю (CCTV).
Це випробування стало першим у світі прикладом синхронної роботи кількох вантажних поїздів, які використовували бездротові сигнали без потреби в механічному з'єднанні.
Кожен з поїздів транспортував приблизно 5 000 тонн вантажу, а інтервал між ними контролювався за допомогою сигналізації. Відстань могла змінюватися в реальному часі, що давало змогу поїздам рухатися набагато ближче один до одного, ніж дозволяють стандартні правила безпеки.
Систему керування розробила компанія China Shenhua Energy спільно з іншими китайськими партнерами.
Головна мета цієї концепції - узгодження процесів розгону та гальмування всіх потягів, що дозволяє конвою функціонувати без необхідності механічних з'єднань. Інноваційна технологія зменшує відстань, необхідну для гальмування, що є особливо важливим для важких вантажних поїздів.
Варто сказати, що Китай десятиліттями нарощує потужності залізничних вантажних перевезень. За оцінками фахівців, нова система дозволить Пекіну збільшити потужності своїх залізничних вантажних перевезень більш ніж на 50% без необхідності будівництва нових залізничних ліній.
У Німеччині за перші шість місяців року понад третина поїздів міжміського сполучення прибула із затримкою. Експерти вказують, що основною причиною цього високого рівня запізнень є переповнена та вкрай занедбана залізнична інфраструктура.
Також повідомлялося, що німецька залізнична компанія Deutsche Bahn вирішила достроково скасовувати свої рейси, щоб "покращити" статистику пунктуальності перевезень.
#Китай (регіон) #Вантаж #тонна #Німеччина #Пекін #Військове з'єднання #Центральне телебачення Китаю #Китай #Залізниця #Внутрішня Монголія #Конвой суден #Німецька залізниця