
Найбільший мобільний оператор в Україні, "Київстар", після придбання онлайн-сервісу таксі Uklon має намір збільшити дохід від бізнесу, не пов'язаного з телекомунікаційними послугами, до 10%. Генеральний директор "Київстару" Олександр Комаров також повідомив про плани підвищити цю частку до 50%.
"Ми є телекомунікаційною компанією, але в майбутньому плануємо стати провайдером цифрових послуг з відповідними ліцензіями. Це означає, що в перспективі значна частина, можливо, навіть половина нашого доходу має формуватися не лише від телекомунікаційних послуг. Це амбіційна мета, без сумніву. А яка наразі частка? Після придбання Uklon вона становитиме близько 10%," - зазначив Комаров у Fedoriv Vlog.
Відповідно до його заяв, "Київстар" має намір досягти 10% доходу від бізнесу, не пов'язаного з телекомунікаційними послугами, до кінця 2025 року. У цю частку входять доходи від Uklon, "Київстар ТБ", платформи Helsi, а також від хмарних рішень та послуг Big Data.
Комаров підтвердив, що "Київстар" продовжує проявляти зацікавленість у діджитал-напрямках — зокрема, сервіс онлайн-таксі виявився привабливим для компанії через зростаючий і прибутковий бізнес в Україні.
"Мені здається, це питання все-таки специфічної конкурентної боротьби на ринку, який склався, мабуть, деякої вторинності цього ринку до великих міжнародних гравців", - сказав Комаров.
Нещодавно генеральний директор "Київстар" повідомив, що компанія, працюючи над розвитком інтегрованої цифрової екосистеми, розглядає можливість придбання активів у сфері електронної комерції або оголошень, а також проявляє інтерес до фінансових технологій.
На початку квітня "Київстар" закрив угоду з придбання 97% корпоративних прав онлайн-сервісу таксі Uklon за $155,2 млн. 3% корпоративних прав Uklon залишаться у власності одного зі співзасновників компанії Віталія Дятленка.
19 березня компанія "Київстар" повідомила про укладення угоди на придбання 97% акцій онлайн-сервісу таксі Uklon за суму в $155,2 млн.
Повідомлялося, що для "Київстару" інвестиція в Uklon стала логічним кроком у розбудові інтегрованої цифрової екосистеми, а також важливим етапом неорганічного зростання та масштабування бізнесу на шляху до виконання інвестиційних зобов'язань VEON у розмірі $1 млрд упродовж 2023-2027 років.
Генеральний директор VEON Group Каан Терзіоглу оголосив, що онлайн-сервіс таксі Uklon досяг вражаючих фінансових показників, ставши одним з лідерів у сфері райдхейлінгу на глобальному рівні. За останні чотири роки його виручка зросла до $60 млн, а EBITDA склала 44% від загальної суми. Середньорічний темп зростання фінансових показників (CAGR) за цей період становив 49%.
Uklon функціонує в 27 містах України, а також у туристичному комплексі "Буковель". Платформа об'єднує більше ніж 100 тисяч активних водіїв-партнерів, які щомісяця виконують понад 10 мільйонів замовлень. У 2023 році компанія розпочала свій міжнародний розвиток, запустивши сервіс онлайн-замовлення автомобілів в Узбекистані.
#Телебачення #Київстар #Онлайн #Бізнес #Долар #Машина. #Прибуток до сплати відсотків, податків, зносу та амортизації #Таксі. #Генеральний директор #Інвестиції #Екосистема #Хмарні обчислення #Узбекистан #Експансія #Олександр Комаров (хокей) #Електронна комерція #Уклін. #Виручка