Київстар ТБ святкує 5 років, оновлює логотип і збільшує український контент на 30% за рік.
11 грудня у Києві в кінотеатрі "Оскар" у ТРЦ "Гулівер" відбувся захід, присвячений 5-річчю Київстар ТБ. За цей час платформа зарекомендувала себе як один із лідерів серед ОТТ-платформ, пропонуючи користувачам безліч годин різноманітного контенту. Також було представлено оновлений логотип.
Протягом цього періоду українці, які користувалися Київстар ТБ, встигли оцінити різноманітні жанри контенту. Серед них найвищу популярність здобули драма (28,7%), комедія (22,3%) та мелодрама (10%). За п'ять років географічний розподіл аудиторії платформи виглядає наступним чином: 38% користувачів проживають на півночі України, 32% — на заході, а 11% — у центральних областях.
На заході було оголошено про найпопулярніші фільми з моменту створення платформи. Серед фаворитів, які отримали найбільшу кількість покупок, виявилися: "Аватар", "Барбі", обидві частини "Дюни", "Думками навиворіт" і "Вартові галактики-3". Завдяки масштабній бібліотеці світових хітів, Київстар ТБ демонструє стабільне зростання інтересу до українського контенту. Лише в 2024 році кількість годин перегляду вітчизняних фільмів зросла на 300 мільйонів, що на 30% перевищує показники минулого року.
Протягом п'яти років на платформі сформувалася традиція перегляду телевізійних каналів, і серед найулюбленіших залишаються 1+1 Україна, 2+2, Новий канал, СТБ та ICTV.
Керівниця відділу відео та телебачення компанії Київстар, Людмила Яйченя, поділилася секретами вражаючого зростання переглядів та контенту на платформі. Вона зазначила: "Київстар ТБ є результатом потужної синергії двох лідерів: телекомунікаційної компанії, що володіє найбільшою абонентською базою як у мобільному, так і у фіксованому інтернеті, з потужною командою та можливостями аналізу великих даних, а також медіахолдингу 1+1 media, який має великий досвід і задає тренди на якісний міжнародний контент і знаменитий український дубляж".
До п'ятиріччя Київстар ТБ було презентовано новий логотип та фірмовий стиль платформи.
"Новий логотип відтепер містить унікальний знак, який допомагає краще візуально відрізняти бренд Київстар ТБ від інших та підкреслює його самостійність. Ба більше, він прямо транслює те, над чим ми працюємо всі ці роки -- вмикати любов глядача до кіно, особливо українського", -- зазначив начальник Департаменту маркетингових комунікацій Київстар Юрій Чорненький.
Завдяки підтримці численної аудиторії, Київстар ТБ продовжуватиме розширювати свій контент і впроваджуватиме нові технології, щоб користувачі могли насолоджуватися якісними розвагами в будь-який час і в будь-якому місці.
Протягом останніх п'яти років ми зайняли друге місце серед українських стрімінгових сервісів. Наша бібліотека містить найбільшу кількість контенту, виробленого в Україні. Ми розробили власну систему штучного інтелекту для надання персоналізованих рекомендацій. Найважливіше, що ми маємо єдиний успішний операторський продукт на ринку. Ніхто інший не зміг так вдало об'єднати мобільний зв'язок, інтернет, стаціонарний інтернет, кіно та телебачення, -- зазначив Тимур Зайдуллін, керівник відділу розробки та впровадження інноваційних рішень та продукту Київстар ТБ.
Центральною подією святкування ювілею Київстар ТБ стала панельна дискусія на тему "Майбутнє українського кіно: пошук національної форми". Учасники обговорення акцентували увагу на важливості створення локального контенту для української аудиторії, який не лише забезпечує успішний вихід на міжнародний ринок, але й сприяє збереженню національної ідентичності. Вони також відзначили, що ОТТ-платформи відіграють значну роль у популяризації українського контенту. До дискусії долучилися такі особистості, як Ірина Костюк, продюсерка FILM.UA Group; Анна Мачух, генеральна директорка Одеського міжнародного кінофестивалю та співзасновниця Української кіноакадемії; Наталія Ворожбит, сценаристка і режисерка; Акім Галімов, продюсер 1+1 media та засновник проєкту "Реальна історія"; а також Анна Яценко, продюсерка та співзасновниця ForeFilms. Модератором заходу виступила Дарина Мельник, PR-менеджерка Київстар ТБ.
На завершення заходу гості мали можливість подивитися короткометражні фільми "Нюанс", "Монстр 24.02.2022" та "Останній день", які отримали визнання на провідних українських кінофестивалях. Кожен з цих фільмів було презентовано представником Чілдрен Кінофесту Іллею Дядиком ("Монстр 24.02.2022"), а також режисерами Маргаритою Вороновою та Олегом Кібальником ("Нюанс"), і Анастасією Михальчук ("Останній день").
Під час заходу відбувся благодійний збір у рамках проєкту "Дитяча надія", в результаті якого було зібрано близько 50 тисяч гривень на придбання додаткових датчиків для ультразвукової системи Venue, що використовується в УЗД-апараті дитячого відділення реабілітаційного центру "Незламні". Це нове обладнання дозволить виконувати точні діагностики, прискорюючи процес лікування та рятуючи життя малих пацієнтів. Загальна мета збору складає 270 тисяч гривень. Приєднатися до ініціативи може кожен, зробивши внесок на платформі dobro.ua.
Ведучим заходу став Руслан Шаріпов -- сценарист 1+1 media.
#Українці #Телебачення #Україна #Київстар #Інтернет #Київ #Комедія #Оскар #Продюсер #STB (телеканал) #Контент (медіа) #Драма #Аудиторія #Сценарист #Бренд #ICTV (Україна) #Бестселер #Бібліотека #Мелодрама #Новий канал #Кінофільм #Жанр #Дубляж #Логотип #Група "1+1 медіа