
Українці спрямували більшу частину отриманих коштів за програмами "Зимова єПідтримка" та "Національний кешбек" на оплату комунальних послуг.
Про це повідомляє Мінекономіки.
У загальному обсязі 9,6 млрд грн, які були виділені на ці програми, 6,7 млрд грн вже було використано.
Комунальні послуги виявилися найпопулярнішою категорією витрат, на які було витрачено 3,8 млрд грн, що складає 56% від загальної суми. Додатково українці спрямували 1,4 млрд грн на мобільний зв'язок та різноманітні телекомунікаційні сервіси.
Громадяни витратили 386 млн грн на кафе та ресторани, 189 млн грн пішло на медикаменти, а 187 млн грн було витрачено на комп'ютерні послуги. Також українці не забули про благодійність, жертвуючи 177 млн грн.
Витрати на літературу та друковану продукцію становили 147 мільйонів гривень, у той час як витрати на транспорт, включаючи залізничні перевезення та громадський транспорт, досягли 90 мільйонів гривень.
Менше витратили на кінотеатри (47 млн грн), поштові послуги (42 млн грн) та платне телебачення (29 млн грн).
Загалом, станом на 17 лютого українці подали 12 млн заявок на отримання виплати в 1000 грн через "Дію" та банки-партнери, з них майже 3 млн - на дітей.
Досліджуйте також: Як використати "тисячу Зеленського" для підтримки ЗСУ: можливість зробити внесок через донати.
Нагадаємо:
З часу початку реалізації програми "Зимова єПідтримка" близько 12 мільйонів українців скористалися можливістю отримати фінансову допомогу.
Кабінет Міністрів виділив з резервного фонду державного бюджету ще 5 мільярдів гривень для реалізації програми "Зимова єПідтримка".
#Українці #Збройні сили України #Телебачення #Мобільна телефонія #Кінотеатр #Ресторан #Кав'ярня #Державний бюджет України #Благодійність (практика) #Телекомунікації #Громадський транспорт