Ілюстративне фото із сайту Pixabay
Люди збільшують свої споживчі звички, внаслідок чого й витрати на рекламу зростають.
Як працює реклама і чому вона приносить такі великі доходи?
Усе навколо - це реклама. Епоха споживання нікуди не поділася, люди споживають більше, тому і на рекламу витрачають більше. Зростає конкуренція, відтак кожен хоче заробляти більше. Дуже мало цільової аудиторії і дуже багато тих, хто хоче на ній заробити. 2022 року в Україні було падіння ринку діджитал-реклами на 60%. А торік, 2023 року він на 77% зріс.
Все визначається цільовою аудиторією, платформою та рекламним бюджетом.
Яким чином реклама впливає на споживача?
Ми залучаємо блогерів, цифрові платформи, телебачення та друковані видання — це різні канали комунікації. В одних випадках аудиторія може не відреагувати, а в інших — навпаки, проявить активність. Усе залежить від цільової аудиторії, платформи та рекламного бюджету. Телевізійна реклама є досить дорогою. Інтеграція в прайм-тайм може вимагати значних інвестицій, але не всі компанії можуть дозволити собі такі витрати.
Чи трапляються випадки, коли рекламні кампанії виявляються невдалими, незважаючи на вкладені кошти та низьку ефективність?
Звичайно. Чимало залежить від візуального оформлення, повідомлення, пропозиції, моменту, а також від загального емоційного стану суспільства та інших факторів.
Б'юті-гаджети досягають найвищої ефективності завдяки впливу блогерів та спеціалізованих каналів.
Який тип реклами в сучасних умовах вважається найбільш результативним?
Це залежить від аудиторії. Б'юті-гаджети досягають найвищої ефективності завдяки впливу блогерів та спеціалізованих каналів.. Якщо говорити про воду, то тут можна зайти через спортивні клуби. Якщо у вас обмежений бюджет, тоді можна дивитися у напрямку таргету.
Найкращі результати досягаються завдяки 360-градусним кампаніям, коли єдиний меседж звучить з усіх напрямків.
Який тип реклами має найзначніший вплив: візуальна, звукова чи текстова?
Найкращі результати досягаються завдяки 360-градусним кампаніям, коли єдиний меседж звучить з усіх напрямків.. Хоча тут теж можливий варіант, коли людина просто перестає реагувати на рекламу, так звана "банерна сліпота".
Сьогодні реклама — це не просто спосіб розважити, а й передача певної історії.
Якою мірою рекламні кампанії спрямовані на поліпшення якості життя людей, а не лише на отримання прибутку?
У сучасному світі спостерігається зростання соціальної реклами, що пропагує волонтерство та інші важливі ініціативи, в той час як агресивна реклама стає менш поширеною. Таким чином, реклама сьогодні не обмежується лише розважальним контентом, а також має елементи розповіді.
Важливо враховувати психологічне середовище, в якому ми існуємо.
Чи доцільно робити рекламу на військову тематику в контексті останніх подій з рекламою Третьої штурмової бригади?
Цю рекламу дуже критикували за моделей, але вона привертає увагу. Соціальна історія є різною. Був кейс поганої реклами гарячої лінії психологічної підтримки, де йшлося про те, що депресія не лікується і жити немає сенсу. І якщо людина має такі думки, їй пропонувалося телефонувати за номером. Це приклад агресивної реклами. Тому слід зважати на психологічний контекст, в якому ми живемо.
Завжди існує можливість увійти через певну соціальну ситуацію.
Якою мірою рекламодавці піклуються про те, щоб не завдати шкоди людям певними повідомленнями? Чи для них важливіше отримати прибуток, ніж етичні аспекти?
Це залежить від людини, яка є фаундером бізнесу, і від маркетолога. Тобто це залежить лише від професійності людей та їхньої чуйності. Завжди існує можливість увійти через певну соціальну ситуацію.. Але до цього треба підійти і дослідити куди ти йдеш, щоб не було хайпу у зворотному боці, коли ти маєш лише хейт.
Ксенія Омельченко. Изображение: facebook.com/KseniaOmelchenko.
Люди виявляють довіру до рекламних матеріалів, що стосуються їхніх інтересів.
Яка реклама викликає найбільшу довіру у споживачів в Україні?
Люди виявляють довіру до рекламних матеріалів, що стосуються їхніх інтересів.. Тобто, коли ти робиш рекламу, ти повинен не малювати цільову аудиторію чоловіки 35 років з великим достатком, сімейні, а розповісти про людину, тоді на неї зреагують. Якщо ти говориш про військових, то поспілкуйся з ними, дізнайся про їхні потреби. Якщо в тебе є комерційний бізнес, то поспілкуйся з людьми, що їм подобається, а що ні у доставці, у логістиці, у цінах. Люди реагують лише на те, коли ти кажеш про неї.
Мета реклами полягає не в тому, щоб всім подобатися, а в тому, щоб спонукати до дії.
Якщо реклама зацікавила людину, чи завжди це означає, що вона почне купувати цей продукт?
Реклама має не лише подобатися, а й викликати якісь почуття. Вона може бути поганою, зробленою на колінах, але викликати реакцію. Мета реклами полягає не в тому, щоб всім подобатися, а в тому, щоб спонукати до дії. - хотіти купити, осуджувати, писати про це тощо.
Громадське осудження здатне повністю знищити бізнес.
Чи існують прецеденти покарання за агресивну рекламну діяльність? Які межі неприпустимо переходити в рекламних кампаніях?
У нас суспільний осуд у соціальних мережах більший, ніж якісь законодавчі норми. Реклама - це коли ти балансуєш між усім. Громадське осудження здатне повністю знищити бізнес..
В даний час підприємства утримують капітал через відсутність фінансового резерву.
Чи почне ринок реклами розвиватися наступного року?
Діджитал, думаю, так. ТБ-реклама - ні. Буде більше інтеграції у соціальні проєкти. В даний час підприємства утримують капітал через відсутність фінансового резерву..
#Історія #Соціальна мережа #Телебачення #Facebook #Реклама #Суспільство #Волонтерство #Бізнес #Блог #Бюджет #Споживач #Звук #Психологія #Цільова аудиторія #Депресія (психологія) #Конкуренція (економіка) #Текст (теорія літератури) #Логістика