Ліза Ненді не думає, що більше інвестування в дитячий телеконтент допоможе, адже діти все менше і менше дивляться телевізор.
Міністр культури Великої Британії Ліза Ненді закликала платформи YouTube та TikTok акцентувати увагу на якісному освітньому контенті для дітей. Цю інформацію повідомляє The Guardian.
Останні дані свідчать про те, що, якщо десять років тому діти проводили в середньому близько двох годин на день перед телевізором, то зараз цей показник знизився більш ніж на 70%. Натомість, діти віком від чотирьох до восьми років все частіше переходять на YouTube, TikTok та інші стрімінгові платформи, як зазначила Ненді.
У розмові з BBC Radio 4 міністерка сказала, що все більше дітей переходять із телебачення на платформи, такі як YouTube, де знаходять контент, який часто не такої високої якості, як той, що створюють громадські та комерційні мовники.
Відповідаючи на питання про зменшення фінансування дитячого телебачення на 52% у Великій Британії в період з 2002 по 2018 рік, Ненді висловила думку, що збільшення інвестицій у дитячий контент не принесе бажаних результатів. Вона зазначила, що, хоча було вироблено більше контенту, він не зміг залучити молодшу аудиторію, яка практично не дивиться телевізор.
Вона не підтримала думку ведучої щодо того, що дитяче телебачення перебуває в кризі, стверджуючи, що насправді воно "є справжньою перлиною" Великобританії, з CBeebies і свинкою Пеппою на чолі.
Ненді зазначила, що звернулася до британського регуляторного органу з проханням підкреслити важливість дитячого телебачення. Вона підкреслила, що для уряду необхідно знайти оптимальний баланс між залученням інвестицій від таких платформ, як Netflix, Amazon і Disney, і при цьому не завдавати шкоди або не витісняти виключно британський контент.
Нагадаємо, що в вересні YouTube представив нову функцію батьківського контролю, яка дозволить батькам пов'язувати свої акаунти з акаунтами своїх дітей.
#Телебачення #Amazon (компанія) #Компанія Волта Діснея #Сполучене Королівство #Netflix #TikTok #Телевізор #YouTube #Гардіан #Радіо Бі-Бі-Сі 4 #CBeebies