Національна рада разом з ініціативою "Жінки в медіа" стартували третій етап дослідження гендерної рівності в українських медіа.

Регулятор звернувся до засобів масової інформації з проханням взяти участь в опитуванні.

Національна рада спільно з громадською організацією "Жінки в медіа" запустили третю фазу дослідження загальнонаціонального гендерного профілю в медіа-сфері. Цього року проект реалізується за фінансової підтримки Ради Європи, про що було оголошено на офіційному сайті Нацради.

Регулятор закликав медіа долучитися до опитування і надати повну, достовірну й актуальну інформацію в анкеті. Результати використають для підготовки узагальнених аналітичних матеріалів.

Нацрада не поширюватиме, не передаватиме і не публікуватиме дані жодного медіа окремо та/або у спосіб, який дозволяє ідентифікувати анкетні дані. Узагальнені дані гендерного профілю можуть бути використані для складання аналітичного звіту та для поширення зацікавленим міжнародним організаціям й іншим установам.

"Попередні дослідження викликали значний інтерес як серед шанованих аналітичних установ України, так і в міжнародному співтоваристві. Зокрема, результати опитування, проведеного минулого року, були представлені на 69-ій сесії Комісії ООН з питань становища жінок, що пройшла у березні цього року в Нью-Йорку," -- повідомили в Національній раді.

Ці дослідження мають на меті проводити щороку з метою виявлення тривалих тенденцій та змін у медіапейзаже. У відомстві переконані, що такий аналіз є критично важливим для формування державної політики, спрямованої на боротьбу з гендерною дискримінацією.

Цей проєкт був реалізований завдяки фінансовій підтримці ініціативи Ради Європи "Захист свободи слова та свободи медіа в Україні - ІІ Фаза" (SFEM-UA). Проєкт здійснюється Департаментом Ради Європи з питань співпраці у сфері свободи слова в рамках Плану дій для України "Стійкість, відновлення та відбудова" на період 2023 – 2026 років.

Нагадуємо, що відповідно до результатів другого дослідження "Гендерний профіль українських медіа", яке було здійснено Національною радою з питань телебачення і радіомовлення у співпраці з ГО "Жінки в медіа", медіа-сфера залишається переважно жіночою. На 2024 рік жінки складають 58% всіх працівників медіа, тоді як чоловіки – 42%.

Дослідники зазначили, що у порівнянні з минулим роком, частка жінок в опитуванні зросла, а також була розширена вибірка. У 2024 році дослідження охопило більш широкий спектр медіа: окрім аудіовізуальних джерел, участь у опитуванні взяли друковані та онлайн-видання, зареєстровані в Україні. Загалом до дослідження долучилося 492 редакції, в яких працює 8900 співробітників та співробітниць, що майже вдвічі перевищує показники 2023 року.

#Медіа (комунікація) #Телебачення #Нью-Йорк #Свобода слова #Організація громади #Радіомовлення #Дискримінація #Організація Об'єднаних Націй #Рада Європи #Вибірка (статистика)

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
Українські знаменитості без професійної акторської освіти, які з'явилися на екрані - Кіно
Анонсувальні ролики для Pixel 10 Pro Fold, Pixel 10 Pro і Pixel Watch 4 були опубліковані перед їхнім офіційним релізом.
Полісся проти Пакша: стартові склади та онлайн-трансляція поєдинку Ліги конференцій.
Теги