Найкращий учитель України 2021 року розкрив секрет, як зберегти інтерес учнів під час уроків.

Щоб утримати інтерес дітей під час пояснення нового матеріалу, вчитель повинен бути зацікавленим у залученні учнів. Окрім того, що інформація має бути зрозумілою, важливо надавати учням можливість активно взаємодіяти під час уроків.

На цьому зауважує переможець премії Global Teacher Prize Ukraine-2021 Артур Пройдаков в інтервʼю Івано-Франківському обласному телебаченню. За його словами, саме командна робота допомагає дітям більше включитися в процес навчання та розвиває критичне мислення.

"Вчитель повинен бути зацікавлений у тому, щоб процес навчання був захоплюючим як для нього, так і для учнів. Ще один важливий аспект - це мова, якою ми проводимо заняття. На мою думку, необхідно звернути увагу на доступність матеріалу. Навіть під час презентації на уроці існує певний мінімум: не слід перевантажувати слайди великою кількістю слів та тексту, щоб інформація легше сприймалася дітьми. Я б також акцентував на необхідності надавати учням більше можливостей для активної участі та взаємодії під час уроку," - зазначає педагог.

Він пропонує створити кілька команд для учнів, в яких вони зможуть спільно взаємодіяти, ухвалювати рішення, вивчати матеріали або проявляти креативність. На його думку, це призведе до позитивних результатів. Сучасним дітям не до вподоби, коли їм лише нав'язують готові конспекти; натомість вони прагнуть самостійно відкривати теоретичні знання та застосовувати їх на практиці під час роботи.

Пройдаков нагадав про висловлювання єврейського автора і мислителя Юваль Ноя Харарі, який підкреслив значення чотирьох "К": комунікації, креативності, критичного мислення та командної взаємодії. За переконанням педагога, саме ці принципи мають стати основою роботи сучасних вчителів.

"Якщо на уроці організувати роботу так, щоб кілька команд працювали разом, між собою домовлялися комунікували - це комунікація, це командна робота, вони разом опрацьовували матеріал або креативили. То ми маємо на виході позитивний результат. Дітям дуже не подобається зараз коли я просто диктую їм конспект. А от процес, коли діти самі в ході роботи щось дізнаються, якусь теорію перевіряють на практиці - це буде дуже добре", - сказав Пройдаков.

Раніше на OBOZ.UA повідомлялося, що визнаний найкращим вчителем 2021 року висловив думку про те, що у шкільній програмі з української та світової літератури доцільніше вивчати твори не в хронологічній послідовності, а з акцентом на їх тематику та проблематику. При цьому, важливо, щоб педагоги вміло та якісно представляли ці твори учням.

#Телебачення #Письменник #Івано-Франківськ #Комунікація #Філософ #Учитель #Євреї #Критичне мислення #Регіон Харарі

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
Михайло Поплавський і Павло Зібров оголосили про початок спільної ініціативи під назвою "Українська пісня року - 2024".
Домашній інтернет від "Київстар" викликає невдоволення серед українців: користувачі в мережі висловлюють скарги не лише на швидкість з'єднання.
Кокаїн з молочного порошку: як у фільмах замінюють наркотики | УНН
Теги