Вашингтон Пост опублікував ґрунтовний репортаж про процес зйомок українського телевізійного шоу.
Ще в травні цього року провідні світові (зокрема, американські та британські) медіа, що спеціалізуються на кінематографі та телебаченні, активно публікували матеріали про те, як українське форматне шоу "Холостяк" здобуває нові значення.
Видання Variety, World Screen і Screen Rant висвітлили новини про Олександра Будька, зазначивши, що українська версія шоу "Холостяк" вперше з початку масштабної агресії Росії повертається до зйомок, взявши на себе соціальну відповідальність.
Тепер, після того як телеканал СТБ транслював перший випуск шоу, відоме американське видання The Washington Post, яке має не лише галузеву, а й загальнонаціональну аудиторію, випустило репортаж прямо зі знімальної площадки української версії "Холостяка".
І хоч би як ми з вами часом кривилися на відверто принизливий для жінок формат (а ми таки кривилися), унікальність нашого 13-го сезону неможливо не відзначити.
Це також було зазначено в The Washington Post, де матеріал був опублікований під заголовком "Новий сезон "Холостяка" в Україні демонструє наслідки війни".
Якщо статті, що з'явилися в травні з анонсом шоу, є явним копіюванням пресрелізу від Starlight Media, то цей матеріал був написаний журналістами спеціально для The Washington Post.
Автори (Костянтин Худов та Франческа Ідель) описують атмосферу, в якій відбувалися зйомки: від комендантської години, яка впливає на тривалість знімального періоду, до обов'язкового атрибуту на майданчику -- генератора. Згадано в тексті також і про те, що 40% операторської команди та освітлювальників у 13 сезоні змінились через те, що багато хто з них мобілізувався до війська.
Немає жодних сумнівів щодо важливості цієї "перемоги" -- появи розповіді про Україну в поважному виданні не лише в контексті воєнних та політичних новин. Тим більше, що The Washington Post -- це газета, у якої станом на 2023 рік було майже 136 тис. передплатників на друковані видання та 2,5 млн цифрових передплатників. Це третє за поширенням медіа в США після The New York Times і The Wall Street Journal.
Вікторія Волонтирець, одна з керівників Starlight Media, висловила своє обурення після перегляду ютуб-блогу учасниці нового сезону, яка покинула шоу вже в першому випуску. Вона не змогла стримати емоцій з приводу критики, що стосується закулісного життя проекту, порівнюючи це з реакцією та публікаціями закордонних медіа.
Хоча ваша Антоніна також переглянула цей блог із виразом скептицизму на обличчі (про що вона вам детально розповіла), проте, заглядаючи з-за кута, скромно натякає: одна річ — це репортаж зі зйомок і опис соціальної місії (через що ми не раз усідали в кутку біля СТБ і з авторами шоу), а зовсім інша — аналіз самого ефіру і засобів створення драматизму на екрані.
Проте Антоніна завжди знайде, за що можна зачепитися (така вже в неї професія, та й характер відповідний), а ось популярності шоу "Холостяк" вистачає протягом багатьох років. Тож чекаємо на звичні високі рейтинги, радіємо міжнародному визнанню 13-го сезону програми і готуємося до огляду наступних епізодів.
#Сполучені Штати #Телебачення #Україна #Росія #Журналістика #Сполучене Королівство #Фільм #Холостяк (реаліті-шоу) #Блог #The Washington Post #STB (телеканал) #Різноманітність (журнал) #The Wall Street Journal #Електричний генератор #The New York Times #Газета. #Вікторія (Австралія)