Цьогоріч "Вартові мрій" показали оновлену програму після девʼятирічної премʼєри. У виставі поєднано циркову акробатику, динамічні танцювальні виступи та приголомшливі візуальні ефекти. Після сотні захоплених відгуків протягом туру Україною, шоу покажуть в країнах Європи. Тим часом в столиці вперше запрацювали дві локації "Резиденції Санти". Одна з них вперше відкрилась в ТРЦ Gulliver на восьмому поверсі, а інша - на ВДНГ (павільйон 7А). Працюватимуть вони до 5 січня (включно) з 10:00 до 19:30.
Олег Критський, генеральний директор Stage Show, в унікальному інтерв'ю для УНІАН поділився причинами, чому варто завітати до "Резиденції Санти" цього року. Він також розповів про нововведення та спеціальні акції, які підготували організатори, благодійні ініціативи, а також про виклики, з якими стикаються під час створення великих шоу для сімейної аудиторії.
"Резиденція Санти" — це визнаний бренд, що вже протягом 9 років втілює мрії дітей різного віку по всій Україні. Поділіться, як зародилася ця ідея та що стало її основою?
На той момент я ще не був частиною команди, але впевнений, що ми продовжуємо реалізовувати їхнє прагнення створити чарівну різдвяну атмосферу для дітей. Щороку ми не лише оновлюємо програму, але й вдосконалюємо її особливості та елементи. Цього сезону ми додали нову локацію. А в наступному році плануємо розширити концепцію "Резиденції Санти" по всій Україні, щоб діти могли зустріти Санту в інших регіонах. Війна позбавила українських дітей найщасливіших моментів їхнього життя, тому наша команда прагне повернути їм усмішки та радість від спілкування з Сантою та іншими улюбленими персонажами. Під час шоу діти забувають про буденність, з захопленням спостерігаючи за артистами. Це і є наша основна мета — не лише вразити, а й навчити дружбі, доброті та подарувати позитивні емоції, хоч на короткий час.
Цього року "Резиденція Санти" запрацювала паралельно на двох локаціях: в ТРЦ Гулівер та ВДНГ. В одному з інтервʼю ви говорили, що програми відрізняються. У чому полягає відмінність і чому вирішили зробити різні шоу?
"Резиденція Санти" на ВДНГ вже стала новорічною традицією. Цього року ми усвідомили, що в серці Києва бракує святкової інтерактивної локації. Команда ТРЦ Гулівер також вирішила вперше реалізувати таку ідею. Раніше ми вже співпрацювали з ними під час презентації шоу "Вартові мрій", яка вийшла надзвичайно вдалою. Тому ми вирішили продовжити нашу партнерство. Разом ми доклали чимало зусиль для створення казкової атмосфери в Резиденції. Я в захваті від нашої творчої синергії, що призвела до появи неймовірного місця, яке ви можете відвідати до 5 січня.
На обох локаціях сеанси тривають по 45 хвилин, але мають два абсолютно різні сюжети. В одному з них є негативний персонаж, який псує свято. А в іншому неочікувано зникає світло, тому гості повинні допомогти ельфам зарядити чарівний генератор своєю новорічною енергією. "Резиденція Санти" -- мій святковий must-visit столиці. Тож хутчіше купуйте квитки на сайтах квиткових операторів!
Цього року офіційним музичним супроводом "Резиденції" стала композиція "Диво" від співачки Tayanna. Як виникла ваша співпраця? Якими були сподівання від роботи з зіркою?
Наші гості -- це переважно мами з дітками. А Tayanna не тільки талановита співачка, а й сама є мамою, тому аудиторії перетинаються. Ми шукали виконавицю, яка створить не просто пісню, а магічний саундтрек для "Резиденції Санти". Щоб пісню було легко запамʼятати і вона стала українськомовним хітом усіх новорічних свят.
Зідзвонилися з Tayanna та її командою, розказали про наш проєкт і вже за декілька днів вона показала нам перші нариси. Tayanna в пісні "Диво" змогла передати всю теплоту та чуда цієї пори. Дякуємо за співпрацю та класний трек!
У цьому проєкті передбачено можливість інтеграції благодійних ініціатив. Чи могли б ви поділитися додатковою інформацією з цього приводу? (Також є змога згадати про акцію, що проводиться у співпраці з ведучими каналу 1+1.)
Жоден з проєктів Stage Show не обходиться без елементу благодійності. Ми завжди прагнемо виділити квитки для різних благодійних організацій та фондів. Серед них є й ті, які підтримують дітей військовослужбовців. Адже діти цих родин переживають постійний стрес, і наші заходи дають їм шанс відчути позитивні емоції.
Так, спільно з командою проєкту "Здійсни мрію" від 1+1 media на шоу ми запросили підопічних благодійного фонду "Діти Героїв". Діти втратили найдорожче -- одного або обох батьків через війну. Тому наша місія -- їх всіляко підтримувати й, авжеж, пронести пам'ять про їхніх рідних крізь роки. Наразі спільно зі "Здійсни мрію" ми розроблюємо ще одну активність для дітей героїв. Прагнемо зробити все можливе, щоб у нашій казковій локації втілити в реальність їхні матеріальні бажання.
Як підбираєте ідеї для кожного нового шоу? Чи є певні етапи, без яких не обходиться жоден креативний процес? І за скільки часу готується таке масштабне шоу, як "Резиденція Санти"?
Для реалізації проєкту "Резиденція Санти" потрібно витратити від чотирьох місяців до півроку. Коли ми починаємо працювати над новим шоу, обов'язковим етапом є пітчинг, де кожен може презентувати свою ідею. Далі ми розробляємо різні концепції. Як і у випадку з будь-яким медіапродуктом, існують певні етапи: передпродакшн, на якому створюються сценарії, костюми, декорації, а також відбувається кастинг артистів, і продакшн, коли шоу вирушає в гастрольний тур Україною чи Європою. Ми прагнемо обирати найбільш актуальні теми та інтегрувати їх у наші вистави, щоб вони резонували з публікою, викликаючи як сміх, так і співчуття до героїв. Наприклад, цьогорічною основною темою "Резиденції Санти" є діджиталізація: ельфи спілкуються через відеодзвінки та використовують власну систему безпеки. Ми намагаємося йти в ногу з часом! Проте важливо донести, що нічого не зможе замінити щирі людські стосунки та теплі емоції.
"Вартові мрій", "Кібер Санта", "Резиденція Санти", "Резиденція Мавки", "Winterra. Легенда казкового краю" -- це все ваші проєкти останніх років, де цільовою аудиторією є діти. Яка найбільша складність полягає у створенні таких шоу? І яке шоу, на ваш погляд, було найскладнішим та чому?
У часи війни реалізовувати проєкти стає надзвичайно важко через агресивного сусіда поряд. Це пов'язано з частими повітряними тривогами та перебоями в електропостачанні. Чимало митців вирушили за кордон або переключилися на інші види діяльності. Отже, організувати кастинг у таких умовах є справжнім викликом.
Особисто для мене найскладнішим проєктом був "Кібер Санта", який я на той момент як продюсер робив ще до повномасштабного вторгнення. Це було інноваційне шоу, в якому глядачі подорожували між сценами. Його робили "з нуля"в девʼятому павільйоні на ВДНГ по всій площині.
Як змінилися пріоритети та цінності вашої команди з початку повномасштабного вторгнення? Чи вплинуло це на тематику шоу?
Першим проєктом, який ми реалізували після початку повномасштабного вторгнення, стало "Мавка Шоу". Це вистава, натхнена анімаційним фільмом "Мавка. Лісова пісня", у якій взяли участь повітряні гімнасти, танцюристи та циркові артисти. Ми довго сумнівалися, чи буде цей проєкт доречним у нинішніх умовах, але історія Мавки є невід’ємною частиною нашої культури, яку необхідно зберігати та адаптувати для нових поколінь.
З моменту початку повномасштабного вторгнення ми зрозуміли, що наші вистави набули значення, що виходить за межі простого розваги. Вони стали моральною опорою, джерелом втіхи для дітей та дорослих, платформою для популяризації української культури та нагадуванням про те, що віра—це основа нашого існування. Віра у світле завтра, у власні мрії та, безумовно, у перемогу України.
Чи помічаєте ви, як ваші шоу впливають на емоційний стан дітей та дорослих? Можливо, є зворушливі історії від відвідувачів?
Дуже зворушливо спостерігати, як сяють очі дітей під час виступів, і як вони просять батьків повернутися знову. Варто відзначити, що й батькам це приносить не менше задоволення. Вони активно долучаються до флешмобів і пишуть листи Санті. Під час роботи "Резиденції Мавки" сюди приходив дідусь з онуком, і після завершення програми він був не менш щасливий, ніж малюк. Минулого року "Резиденцію Санти" відвідав військовий, який прийшов без дітей. Він поділився, що у дитинстві мріяв зустріти Санту і зробити спільне фото на сцені. Виявилося, що це був його єдиний вихідний, і наступного дня він знову мав повернутися на фронт. Це особливо цінно, коли на наших заходах дорослі знову відкривають у собі дитину і можуть реалізувати свої найзаповітніші мрії. А діти ж активно залучаються до інтерактивних шоу-програм, потрапляючи у фантастичний світ, який ми створюємо для забезпечення щасливого дитинства, попри всі труднощі.
Поділіться своїми намірами на прийдешній рік. Чи виникли у вас концепції для зовсім нових проєктів або форматів?
По-перше, ми маємо намір розвивати всесвіти "Вартових мрій" і "Резиденції Санти", щоб якомога більше людей у різних містах могли насолодитися магічними виставами та створити дітям незабутні спогади. Додатково, у наступному році ми плануємо реалізувати шоу, яке досі не бачила Україна. Ми також прагнемо експериментувати з новими форматами, які стануть справжнім викликом для всієї команди. Ми впевнені, що наші проєкти надихають і наповнюють енергією глядачів так само, як і сам процес створення різноманітних шоу надихає нас.
Українці мають можливість поринути в магічну атмосферу "Резиденції Санти" до 5 січня (включно) з 10:00 до 19:30 на двох локаціях: в ТРЦ Gulliver на восьмому поверсі та на ВДНГ (павільйон 7А). Квитки можна знайти за посиланням: https://concert.ua/uk/set/rezidencijia-santy/
Проект реалізується в співпраці з 1+1 media та Київстар ТБ.
#Співачка #Україна #Європа #Київстар #Емоції #Київ #Українське незалежне інформаційне агентство #Продюсер #Різдво #Санта Клаус. #Благодійна організація #Бренд #Новий рік #Саундтрек #Всесвіт #Енергія #Генеральний директор #Класична музика #Хітова пісня #Персонаж (мистецтво) #Українська культура #Цирк #Таянно. #Група "1+1 медіа #Торговий центр #Мавка. #Експоцентр України #Гулівер (будівля)