Серед продюсерів, які першими дізналися про нові кіноідеї, були, зокрема, співзасновник медіагрупи FILM.UA Сергій Созановський, продюсерка Ірина Костюк, маркетинг-директорка MEGOGO Валерія Толочина, керівниця відділу контенту Київстар ТБ Марина Каплун, Наталія Панченко (Київстар ТБ), креативний продюсер 2+2 Сергій Карпенко, головний редактор контенту Sweet TV Юрій Поворозник, креативний продюсер і шоуранер Дмитро Хрипун, кінопродюсери Олександр Щур, Семен Горов, Олексій Комаровський, Марина Квасова, телепродюсери Ірина Курчакова, Олександр Журавський, Кирило Бін, Віолета Шевченко, Олеся Пазенко, Наталія Левинець, Ганна Січук, Юлія Островська, продюсери Кирило Горобець, Тарас Босак, Юлія Міщенко, Артем Григорян, сценарист Ярослав Войцешек, режисер і сценарист Артем Литвиненко та інші.
На Пітчингу було продемонстровано дев'ять різних проєктів:
Директорка Української Кіношколи Альона Тимошенко підкреслила, що цей Пітчинг є відмінною можливістю для молодих авторів представити свої проєкти перед продюсерами та отримати цінні відгуки і можливу підтримку в майбутньому. "Наш Пітчинг прагне стати платформою для демонстрації та реалізації нових концепцій. Усі оригінальні творчі ідеї наших випускників, які ми побачили на цьому заході, безсумнівно, мають потенціал для впровадження в кінематографічній індустрії. Спільно з провідними продюсерами ми будемо раді підтримати створення якісного, конкурентоспроможного контенту, що відповідає вимогам сучасного глядача", -- зазначила Альона Тимошенко.
Подібні заходи Українська Кіношкола планує проводити й надалі. Із усіма анонсами та програмами Кіношколи можна ознайомитись на сайті.
#Телебачення #Тарас Шевченко #Київстар #Директор #Шоураннер #Кінематограф #Продюсер #Контент (медіа) #Сценарист #Редагування #Film.UA #Семен Горов