Півень-комік, Влад Куран та "Наша Ряба": у МХП поділилися таємницями нової рекламної кампанії бренду | УНН

Бренд "Наша Ряба" презентував нову колекцію ковбас і сосисок преміум-класу, виготовлених виключно з 100% курятини власного виробництва. Компанія МХП ініціювала великий рекламний проект, в якому головним героєм став анімований півень-стендапер, озвучений відомим українським коміком Владом Кураном.

Бренд "Наша Ряба" представив нову лінійку ковбас та сосисок преміум-якості зі 100% вмістом курятини власного виробництва. Одночасно, компанія МХП запустила масштабну рекламну кампанію, центральним героєм якої став анімований півень-стендапер. Про це повідомляє прес-служба компанії, передає УНН.

У рекламному ролику центральний персонаж звертається до аудиторії з дотепними жартами та іронічними коментарями, піднімаючи вічне запитання: "Хто може краще відповісти на дилему про те, що з'явилося раніше: курка чи яйце?" Озвучення героя виконано популярним українським коміком Владом Кураном, відомим за проектом "Ветерани космічних військ".

"Найбільше враження на мене справило те, що я отримав можливість озвучити тваринку, адже завжди мріяв про ролі в мультфільмах. І тут мені дісталась курочка. Це був надзвичайний досвід!" - поділився він.

Як зазначила креативна команда бренду, кастинг не відбувався, оскільки саме Куран був першим, хто сплив у пам'яті під час створення образу персонажа.

"Герой отримав від творців прізвисько 'Куркан', оскільки він такий же розумний, відвертий, іронічний і має пристрасть до їжі," - повідомили в "Нашій Рябі".

Рекламний ролик виконаний в анімаційному форматі. В компанії підкреслюють, що це - нетрадиційний підхід для їхнього бренду, але цілком виправданий, оскільки нова лінійка продуктів відображає актуальні тренди та встановлює зв'язок зі споживачами "єдиною мовою".

Кампанія включає в себе телебачення, цифрові платформи та співпрацю з інфлюенсерами. Її мета — передати повідомлення як старшому поколінню споживачів, що пам'ятає перші реклами "Нашої Ряби", так і молодшій аудиторії, яка прагне актуального підходу та креативних рішень.

"Справжня інновація в рекламному підході - формат, який для бренду є дещо нетиповим. Проте, він цілком виправданий: новий продукт відповідає вимогам сучасних споживачів і спілкується з ними на зрозумілій мові, використовуючи актуальний культурний код", - зазначили в компанії.

Нові сосиски та ковбаси "Наша Ряба" вже доступні у продажу по всій Україні.

#Телебачення #Україна #Реклама #Іронія. #Споживач #Бренд #Курка. #Комік #Яйце #Курка як їжа #Миронівський хлібопродукт #Віденська ковбаса #Ковбаса

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
Холостяк 2025 Тарас Цимбалюк: які суперечки оточують актора - Showbiz
Президент Франції Еммануель Макрон висловив свою думку щодо резонансного пограбування в Луврі | УНН
Мас-медіа опублікували відеозаписи пограбування французького Лувру | УНН
Теги