
Реклама гральної діяльності в Україні знову отримала можливість для окремих онлайн-ресурсів після внесення змін до відповідного законодавства.
Мораторій на таку рекламу був введений у 2024 році, а на початку 2025 року його офіційно затвердили на законодавчому рівні підписом президента Зеленського. Проте під час обговорення документа були внесені зміни, які дозволяють публікацію реклами азартних ігор у медіа з маркуванням "21+". Цю поправку ініціював голова парламентського комітету з питань фінансів, податків та митної політики Данило Гетманцев.
Щоб зареєструвати онлайн-ЗМІ в Національній раді з питань телебачення і радіомовлення, потрібно сплатити 4 тисячі гривень, а сам процес займає кілька днів. Не передбачено жодних технічних перевірок віку відвідувачів. Серед перших отримувачів статусу "21+" виявилися сайти, пов'язані з бізнесменом Максимом Кріппою, якого вважають партнером Гетманцева у бізнесі.
Інформація про цю норму стала публічно відомою після коментаря керівника PlayCity Максима Новікова у Facebook під час дискусії з журналістами. Саме тоді вперше пролунала згадка, що реклама для "21+"-медіа в Україні дозволена.
Таким чином, приклад винахідливості народних депутатів у пошуку "збалансованих рішень" між забороною та інтересами грального бізнесу, безумовно, заслуговує на окрему увагу НАБУ та САП.
#Телебачення #Радіо #Facebook #Реклама #Володимир Зеленський #Президент (державна посада) #Підприємництво #Документ #Гральний бізнес #Азартні ігри #Національне антикорупційне бюро України