
Прем'єри, телеперегляд, рейтинги каналів за другий місяць року.
"Детектор медіа" продовжує ділитися даними телевимірювальної панелі Nielsen, які надає дослідницький та аналітичний відділ Starlight Media. У цьому огляді ми представляємо результати перегляду українських телеканалів, список найулюбленіших програм серед різних аудиторій, а також показники медіагруп, інформацію про перегляди марафону "Єдині новини" та стислий аналіз новинок і тенденцій споживання телевізійного контенту. Щотижневі огляди можна знайти тут, а підсумки січня — тут.
Загальний огляд телепрограм
Після традиційно високого телеперегляду в січні наступного місяця він дещо знизився (-4%). Так, tvr серед комерційної аудиторії віком 18 -- 54 роки у містах із населенням понад 50 тис. жителів склав 12,6%. Зниження відбулося переважно в нічні години, в праймі (з 18:00 до 24:00) перегляд зменшився на 4%, в оффпраймі (з 6:00 до 18:00) -- на 2%. Водночас спостерігалося зростання tvr% у ранкові години (8:00 -- 10:00). Загальний "малюнок" телеперегляду протягом дня стабільно незмінний -- найбільше дивляться в години прайму, менше -- в години оффпрайму. У пікові години телеперегляд досягав 28%.
Показники медіагруп і каналів
Позиції медіагруп залишалися стабільними: Starlight Media зберігала лідерство з часткою 23,94%, що на 1% більше порівняно з попереднім місяцем. На другому місці розташувалася група "1+1 media" з часткою 17,48%, яка знизилася на 8%. Третє місце зайняла Inter Media Group, яка показала зростання до 7,39%, збільшившись на 8%.
Частину медіагруп зазначено без урахування марафонської трансляції "Єдині новини".
Трійка каналів-лідерів теж без змін -- це канали SLM. На першому місці -- СТБ з часткою 7,69% (зростання 6% відносно попереднього місяця). На другому місці -- Новий канал (6,45%, зменшення 3%). Третя сходинка -- за ICTV2 (5,78%, зростання 3%). Четверте місце -- за каналом "2+2" з часткою 4,09% (зменшення 14%). Далі -- ТЕТ із часткою 3,92% (зменшення 24%). На шостому місці -- "1+1 Україна" з часткою 3,89% (зростання 10%). На сьомому -- канал НТН (3,68%, зростання 14%).
Восьму сходинку утримував канал "Бігуді" з часткою 2,48% (зростання 13%), дев'яте місце -- за "Плюс плюс" із часткою 1,38% (зменшення 12%). Останнє місце в десятці -- за каналом "Оце" з часткою 0,95% (зростання 11%).
Профіль провідних каналів
У лютому канал СТБ збільшив частку за більшістю аудиторій, особливо за жінками віком 4 -- 34 роки. Мовник утримував лідерство за жіночою аудиторією серед українських каналів.
Новий канал покращив свої позиції серед чоловіків віком 18-34 та старше 55 років, проте за показниками жіночої аудиторії спостерігається зниження. Однак канал продовжує бути провідним у сегменті телеглядачів до 40 років.
ICTV2 зафіксував збільшення частки глядачів віком від 4 до 34 років. Крім того, канал залишається на провідних позиціях серед чоловічої аудиторії у віковій категорії 35-54 роки.
Канал "2+2" знизив свою частку переглядів серед більшості глядацьких категорій, зокрема, серед молоді віком від 18 до 34 років.
На ТЕТ також спостерігалося зменшення частки більшості глядацьких сегментів, зокрема групи віком від 4 до 34 років.
На телеканалі "1+1 Україна" спостерігається значне зниження частки глядачів серед чоловіків віком від 4 до 34 років, тоді як жінки старше 35 років демонструють зростання інтересу.
На НТН зросла частка чоловіків віком 18 -- 34 роки та жінок 18 -- 54 років, однак зменшилася частка старшої групи 55+.
У лютому загальна частка телеканалів, що транслюють телемарафон "Єдині новини", залишилася на рівні попереднього місяця: для широкої аудиторії 18+ із рейтингом 50 тис.+ вона становила 6,03%, а для комерційної аудиторії 18–54 з аналогічним рейтингом — 3,32%.
Тенденція перегляду марафонів залишається стабільною: новини викликають інтерес у великої кількості глядачів, які вранці віддають перевагу телебаченню, що призводить до високих показників частки в цей час. Проте найчисленніша аудиторія "Єдиних новин" спостерігається ввечері, під час прайм-тайму, з піком о 20:00.
Головні телепрем'єри місяця
У лютому телеканали представили кілька нових проектів, які вони мають намір запустити цієї весни.
СТБ стартував показ нових епізодів серіалу "Сліпа" у звичному праймі п'ятниць (у лютому показники склали rat 1,73%, shr 6,45%).
"1+1 Україна" представила новий детективний проект під назвою "Парочка слідчих" (rat 1,18%, shr 4,36%).
У лютому на українському телебаченні з'явилися дві нові іноземні серії. На каналі "Бігуді" стартувала нова турецька мелодрама під назвою "Перелітний птах" (рейтинги 0,87%, частка 3,27%). Тим часом ТЕТ транслював американський містично-детективний серіал "Ненсі Дрю" (рейтинги 0,39%, частка 3,95%).
У ранковому ефірі вихідних на телеканалі ТЕТ розпочалися нові сезони програм: щосуботи глядачі можуть насолоджуватися реаліті-шоу "Найкраща оселя" (rat 0,66%, shr 5,12%), а щонеділі виходить зірковий журнал "Ближче до зірок" (rat 0,48%, shr 4,56%).
На каналі "2+2" розпочався новий сезон програми "Загублений світ" (rat 0,98%, shr 5,81%).
На канал "1+1 Україна" повернувся тревел-проєкт Дмитра Комарова "Світ навиворіт. Україна" (rat 1,54%, shr 5,46%). Також в ефірі мовника глядачі змогли переглянути ютуб-проєкт Марічки Падалко у форматі інтерв'ю з однойменною назвою "Марічка" (rat 0,14%, shr 1,57%).
Відбулись окремі трансляції проектів: гумористичне шоу Stadium Night на Новому каналі (рейтинговий показник 0,52%, частка 2,28%), а також спеціальний показ "Я люблю Україну", присвячений Дню святого Валентина (рейтинговий показник 1,77%, частка 6,21%).
Євробачення
Подією місяця на українському телебаченні став фінал національного відбору на пісенний конкурс Євробачення-2025. Цього року нацвідбір показав нижчі результати: рейтинг становив 0,90% (порівняно з 1,22% минулого року), а частка аудиторії досягла 3,40% (проти 4,27% торік). Загалом конкурс переглянули 633 тисячі глядачів у містах з населенням понад 50 тисяч, а в цілому по Україні, за оцінками, його бачили близько 1,37 мільйона людей. Цьогоріч України представлятиме гурт Ziferblat.
Телевізійні прем'єри фільмів
Не обійшлося без телепрем'єр кінопоказу. Лідером за кількістю новинок іноземного кіно був Новий канал: жахастик "Стінг. Жах ночі" (rat 0,85%, shr 3,80%), бойовики "Пробивний чувак" (rat 1,50%, shr 7,32%), "Принцеса" (rat 1,64%, shr 9,04%) і "Службовий обов'язок" (rat 1,47%, shr 5,17%), трилери "Гірська лихоманка" (rat 1,89%, shr 6,99%) і "Зломщик" (rat 1,42%, shr 7,43%).
Окрім цього, телевізійники презентували свіжі українські фільми: драматичну стрічку "Лишайся онлайн", що транслюється на Новому каналі (rat 0,63%, shr 5,30%), а також комедію "Збори ОСББ", яка виходить в ефір на ICTV2 (rat 2,16%, shr 7,94%).
"1+1 Україна" представив новий українсько-американський документальний фільм під назвою "Озброєні піснею" (rat 0,16%, shr 0,98%).
Провідні програми місяця
У провідну десятку найрейтинговішого контенту місяця за комерційною аудиторією 18 -- 54 50 тис.+ потрапив кінопоказ, серіали СТБ та гумористичний проєкт ICTV2.
Рейтинг очолюють два фільми від Нового каналу: "Сутінки. Сага. Світанок. Частина 2" (rat 3,33%, shr 11,36%) і "Люсі" (rat 3,33%, shr 12,33%). Третя сходинка -- за серіалом "Слід" на СТБ (rat 3,2%, shr 11,24%). І закривають п'ятірку ще два фільми: "Падіння Лондона" від ICTV2 (rat 2,76%, shr 9,45%), "Погані хлопці 2" на Новому каналі (rat 2,69%, shr 10,25%).
До десятки найпопулярніших потрапили серіали "Черговий лікар" і "Сліпа" на каналі СТБ, а також шоу "Dizel Show" на ICTV2. Не залишились поза увагою кінопокази на Новому каналі, зокрема фільми "Диво-жінка 1984" та "Гнів титанів".
Провідні програми. Чоловіча аудиторія
Дев'ять з десяти найпопулярніших контентних позицій серед чоловічої аудиторії займають кінопокази. Зокрема, у топ-5 потрапили фільми, що транслюються на Новому каналі: "Люсі" (rat 3,3%, shr 13,66%), "Сутінки. Сага. Світанок. Частина 2" (rat 3,11%, shr 11,88%), "Робін Гуд" (rat 2,84%, shr 11,83%), "Загін самогубців: Місія навиліт" (rat 2,8%, shr 13,76%) та "Падіння Лондона" від ICTV2 (rat 3,11%, shr 11,88%).
Шосте місце в десятці -- за Dizel Show на ICTV2. Закриває десятку ще кінопоказ: "Погані хлопці назавжди", "Диво-жінка 1984" і "Загін самогубців" на Новому каналі, а також "Нестримні-3" на ICTV2.
Основні програми. Аудиторія жінок.
Серед жінок традиційно переважають програми від СТБ. У топ-5 потрапили два серіали цього каналу: "Слід" з рейтингом 3,99% і часткою 12,8%, а також "Сліпа" з рейтингом 3,35% і часткою 11,31%. До того ж, у списку фігурує проєкт "Супермама" з рейтингом 3,29% і часткою 10,46%. Інші дві позиції займають фільми на Новому каналі: "Сутінки. Сага. Світанок. Частина 2" з рейтингом 3,75% та часткою 11,93%, а також "Люсі" з рейтингом 3,36% і часткою 11,27%.
До десятки найпопулярніших програм потрапив серіал "Черговий лікар" на каналі СТБ, а також перший випуск нового проєкту "Звана вечерня". Завершують цей рейтинг фільми та серіали, що транслюються на Новому каналі, серед яких "Будиночок на щастя 4", "Погані хлопці 2" та "Гнів титанів".
Топові програми. Молодіжна аудиторія.
У списку найбільш затребуваного контенту за останній місяць серед молодіжної аудиторії у віці від 18 до 35 років домінують кінопокази на Новому каналі, які займають вісім із десяти найвищих позицій. У топ-5 увійшли фільми: "Погані хлопці назавжди" (rat 3,35%, shr 18,12%), "Сутінки. Сага. Світанок. Частина 2" (rat 2,76%, shr 12,02%) та "Люсі" (rat 2,73%, shr 15,1%). Ще два місця зайняли серіали від СТБ: "Черговий лікар" (rat 3,02%, shr 19,09%) та "Слід" (rat 2,79%, shr 14,2%).
До десятки також потрапляють фільми нової ери: "Погані хлопці 2", "Загін самогубців: Місія навиліт", "Ґодзила: Король монстрів", "Першому гравцю приготуватися" та "Шазам!".
#Сполучені Штати #Телебачення #Україна #Онлайн #Телевізійні серіали #Сага #Прем'єр-міністр #Гумор #Серіал #STB (телеканал) #Аудиторія #Малюнок #Лондон #Детектор медіа #Inter Media Group #NTN (телеканал) #Новий канал #Самогубство. #Кінофільм #ТЕТ (телеканал) #Пісенний конкурс Євробачення #Група "1+1 медіа #Бігуді (телеканал) #Диво-жінка 1984 #Погані хлопці 2 #Загублений світ (роман Дойля) #Погані хлопці на все життя #Робін Гуд