
Мережу ресторанів Пайка звинуватили у неправильному маркуванні інгредієнтів. Шеф-кухар припинив зйомки на ТБ, щоб врятувати бізнес та запропонував знижки.
Статки відомого південнокорейського шеф-кухаря Пайка, якого називають другим Гордоном Рамзі, падають. Однією з причин стало фальш-маркування інгредієнтів для страв як "місцевого виробництва" у його флагманській мережі ресторанів. Про це повідомляє УНН із посиланням на Bloomberg.
Як повідомляє видання, мережу ресторанів, яка має близько 2900 торгових точок, звинуватили у порушеннях, пов'язаних із неправильним маркуванням деяких інгредієнтів як продуктів місцевого виробництва.
За інформацією видання, звернення громадян в онлайн-форматі, подані минулого місяця, стали причиною для початку поліцейського розслідування.
Хоча компанія не надала відповіді на електронний лист з проханням про коментар щодо ситуації, Пайк та представники компанії висловили свої вибачення.
"Зосередившись на етичному управлінні та безпеці продуктів харчування, ми здійснюємо комплексну трансформацію як внутрішніх процесів, так і зовнішніх структур," - зазначено у заяві компанії, опублікованій минулого місяця.
Оскільки вибачення не змогли зміцнити довіру, судячи із положення справ із цінами на акції, шеф-кухар минулого тижня заявив, що не підписуватиме жодних нових телевізійних зобов'язань, щоб зосередитися на своєму бізнесі - ресторанному.
Заснована в 1994 році, мережа ресторанів пропонує доступні меню та невимушену атмосферу. Компанія володіє близько 25 брендами, включаючи New Maul Restaurant, Hong Kong Banjum та Paik's Coffee.
У зв'язку з нещодавніми подіями та важкою ситуацією, в якій опинився Пайк через збитки, завдані франшизі, компанія вирішила ввести тимчасову знижку 50% на своє меню для відвідувачів, щоб відновити довіру та лояльність клієнтів.
Місцеві засоби масової інформації назвали Пайка південнокорейським аналогом Гордона Рамзі. Він використав популярність шоу Netflix "Кулінарні війни" і в листопаді з'явився в блокбастері, що стало причиною його включення до списку акцій.
Відомий кулінарний експерт набув величезної популярності, зібравши 6,6 мільйона підписників на своєму YouTube-каналі. Тут він ділиться різноманітними відео, які охоплюють теми від простих домашніх рецептів до захоплюючих подорожей за кордон у пошуках місцевих смаколиків. Його популярність стрімко зросла завдяки активній участі в різних телевізійних кулінарних програмах.
На даний момент Пайк Чон Вон володіє 60% акцій компанії The Born Korea. Сьогодні вартість цієї частки становить близько 245 мільярдів вон (174 мільйони доларів), що є менше ніж половина (43%) від максимального показника, зафіксованого незабаром після виходу на біржу.
#Телебачення #Південна Корея #Netflix #Бізнес #Українські національні новини #YouTube #Атмосфера Землі #Бренд #Ресторан #Bloomberg L.P. #Кухар (професія) #Медіа-франшиза #Гонконг #Їжа #Страва (їжа) #Медичний рецепт #Приготування їжі #Інгредієнт #Меню #Ресторан (журнал)