Реклама швидкого харчування стимулює апетит у дітей та приводить до переїдання - Здоров'я 24.

Звичайна реклама нездорової їжі може миттєво посилити апетит у дітей. Дослідження виявило, що після перегляду такого контенту учні вживають на 130 калорій більше, ніж зазвичай.

Такі результати були отримані вченими з Ліверпульського університету, які представили свої дослідження на Європейському конгресі з проблем ожиріння, що проходив у Малазі, Іспанія, як повідомляє 24 Канал.

Ознайомтеся з інформацією про те, скільки грамів м'яса можна вживати, щоб це не завдало шкоди ані вашому здоров'ю, ані навколишньому середовищу.

У дослідженні взяли участь 240 дітей віком від 7 до 15 років. Частині з них демонстрували 5-хвилинну рекламу продуктів з високим вмістом цукру, солі та жирів, інші ж переглядали нейтральний контент, не пов'язаний із їжею. Після цього всі діти могли обрати перекус, а згодом отримували повноцінний обід.

Люди, які бачили рекламу фастфуду, споживали в середньому на 130 калорій більше порівняно з тими, хто її не бачив. Зокрема, вони додавали 58 калорій під час перекусів і 73 калорії під час основних прийомів їжі.

- йдеться у підсумках.

Зауважте. Цей ефект спостерігався незалежно від типу реклами (відео, аудіо, соцмережі, білборди) та навіть без показу конкретного продукту - достатньо було побачити бренд.

Науковці зазначили, що це перше дослідження, яке демонструє, що "навіть реклама брендів без безпосередньої прив'язки до їжі може чинити вплив на апетит дітей". Особливо турбує те, що ефект реклами залишається відчутним ще протягом кількох годин після перегляду — аж до обідньої трапези.

Фахівці в галузі охорони здоров'я активно піднімають тривогу. Виявляється, що діти стають вразливими до агресивної реклами фастфуду.

Суттєво, що нові правила у Великій Британії, які почнуть діяти з жовтня, запроваджують заборону на рекламу нездорової їжі по телебаченню до 21:00, а також повну заборону в онлайн-просторі. Проте зовнішня реклама залишається дозволеною, якщо не рекламуються конкретні товари.

В Британському МОЗ сподіваються, що впровадження нових обмежень дозволить уникнути принаймні 20 тисяч випадків ожиріння, а також зекономити до 2 мільярдів фунтів для країни. Уряд закликає виробників зосередитися на рекламі більш корисних варіантів продуктів.

#Телебачення #Реклама #М'ясо #Інтернет #Сполучене Королівство #Інформація #Іспанська мова #Звук #Експеримент #Фунт стерлінгів #Маркетинг #Фаст-фуд #Їжа #Вечеря #Міністерство охорони здоров'я (Україна) #Цукор #Сіль #Калорії #Апетит #Ожиріння #Жир.

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
Від "Щоденника пам’яті" до загадкової красуні: 7 персонажів, що перетворили Рейчел Мак-Адамс на голлівудську легенду - Hochu.ua
Польща проводить вибори президента: хто є на чолі перегонів і які їхні погляди на Україну?
Загроза з боку Білорусі: під час навчань "Захід-2025" може бути проведено відпрацювання ядерних атак.
Теги