
Хоча Вімблдон 2025 завершився більше тижня тому, в Британії досі підбивають підсумки всесвітнього свята тенісу. Окрім чисто спортивних подій і рекордів, телекомпанії підрахували обсяги трансляцій, а організатори змагань та крамниці - свої доходи.
138-й Вімблдонський чемпіонат завершився з вражаючими результатами: було проведено 746 матчів, а загальна тривалість гри на трав’яних кортах Всеанглійського клубу лаун-тенісу і крокету склала 1250 годин. Турнір відзначився низкою значних досягнень, серед яких понад 4 мільярди переглядів у соціальних мережах і рекордна відвідуваність в історії Вімблдону — 548 770 глядачів за два тижні. Окрім того, були встановлені нові рекорди на 9-й, 11-й та 12-й дні змагань.
У зв'язку з неймовірним попитом, спостерігався величезний ажіотаж навколо квитків на ігровий день, що проявлялося в чергах. Десятки тисяч відвідувачів придбали квитки в день матчу, а вартість входу на стадіон становила всього 30 фунтів стерлінгів протягом перших восьми днів турніру.
Цей неймовірний попит призвів до значних економічних вигод для місцевої громади, столиці та країни в цілому. Вімблдон - найцінніша щорічна спортивна подія для економіки Великої Британії. Загальнобританський економічний обсяг, підтриманий чемпіонатом у 2024 році, оцінювався у 434 мільйони фунтів стерлінгів, з яких близько 279 мільйонів фунтів стерлінгів, за оцінками, прийшлося на Лондон.
Найгучніші продажі в історії як фізичних, так і онлайн-магазинів мали місце в Wimbledon Shop, де протягом двох тижнів було реалізовано 666 546 товарів. У цей період було продано більше 100 000 бейсболок та близько 25 000 використаних тенісних м'ячів, кошти від яких були направлені до Фонду Вімблдона.
Фонд Вімблдона, що є офіційною благодійною організацією All England Club та The Championships, завершив ще один успішний рік, оголосивши британських тенісистів Кеті Бултер і Джека Дрейпера своїми першими чемпіонами. Протягом заходу фонд прийняв понад 600 гостей, представляючи 89 благодійних партнерів, і зумів зібрати 195 000 фунтів стерлінгів завдяки програмі перепродажу квитків, яка підтримується Barclays.
Цьогорічний Вімблдон встановив новий рекорд, прийнявши за два тижні неймовірні 548 770 відвідувачів. Найвищі показники щоденної відвідуваності були зафіксовані 9, 11 і 12 днів турніру.
Глобальний інтерес до Вімблдона залишається стабільно високим, а угоди про медіаправа охоплюють понад 200 територій.
Висвітлення Вімблдону на BBC стало справжнім хітом, зібравши понад 69,3 мільйона переглядів у Великій Британії через BBC iPlayer, сайт BBC Sport та додаток BBC Sport. Для порівняння, у 2024 році це число становило 50,1 мільйона. Загалом, глядачі провели 267 мільйонів годин, насолоджуючись чемпіонатом.
Максимальна телевізійна та онлайн-аудиторія фіналу в одиночному розряді серед чоловіків досягла 8,8 мільйона глядачів, з яких майже всі - 8,3 мільйона - спостерігали за матчем на BBC One.
4,1 мільйона глядачів приєдналися до трансляції на BBC One, щоб стежити за тим, як Іга Швьонтек здобула свій дебютний титул у жіночому одиночному розряді, впевнено перемігши Аманду Анісімову.
В Сполучених Штатах ESPN забезпечив найвищий рівень висвітлення чемпіонату з 2019 року. Зокрема, півфінали жіночого одиночного турніру привернули найбільшу увагу глядачів з 2015 року, а загальна кількість переглядів фінальних матчів зросла на 19% у порівнянні з 2024 роком.
Телевізійний канал The Hill у Нью-Йорку вперше за чотири роки провів трансляції фінальних матчів під Бруклінським мостом. Протягом трьох днів захід зібрав понад 10 000 відвідувачів, що на 48% перевищує показники 2024 року.
Sky Italia зафіксувала рекордні показники перегляду Вімблдону, досягнувши пікової аудиторії в 7,6 мільйона глядачів, які стежили за перемогою Сіннера на каналах TV8 та Sky Sports.
У Польщі Polsat мав пікову аудиторію в 3,96 мільйона з Ігою Швьонтек у фіналі. Минулого року аудиторія становила 505 000 осіб.
Оргкомітет Вімблдону вже третій рік підтримує біженців та людей, які були переміщені через конфлікти. Цього року 1000 біженців мали можливість насолодитися переглядом чемпіонату.
Протягом трав'яного сезону, включно з британським мейджором, на соціальних мережах Вімблдона було розміщено 5844 публікації, що на 9% більше в порівнянні з минулим роком. Ці публікації здобули 4,7 мільярда показів, що на 61% перевищує минулорічні показники, а також 144 мільйони взаємодій, що на 26% більше в річному обчисленні, і 2,7 мільярда переглядів відео, що на 71% більше в порівнянні з попереднім роком.
Кількість підписників Вімблдона в соціальних мережах збільшилася на 2,3 мільйона, досягнувши загального показника у 23,5 мільйона, що є приростом на 12% в річному вимірі.
Залучення іноземної аудиторії також суттєво зросло. Наприклад, унікальна активність на цифрових платформах Wimbledon, які належать та управляються організаторами турніру, в Індії збільшилася на 50% у порівнянні з минулим роком. Відвідуваність Wimbledon.com та офіційних додатків турніру зросла більше ніж на 20%.
Протягом сезону трав'яних кортів користувачі витратили більше 530 мільйонів хвилин на цифрових платформах Wimbledon. У минулому році кількість зареєстрованих у myWIMBLEDON зросла на 39%. Додаток Wimbledon завантажили понад 1 мільйон користувачів Apple, що стало рекордом, при цьому середній рейтинг відгуків перевищує 4,9 зірки.
На чемпіонаті 2025 року було зіграно 746 матчів, загалом 1250 годин тенісу.
Протягом чемпіонату було зафіксовано 6365 ейсів.
Джованні Мпетші Перрікар встановив новий рекорд чемпіонату за найшвидшою подачею - 240 км/год. Фінал Швьонтек проти Анісімової став першим фіналом жіночого одиночного розряду, який завершився з рахунком 6:0, 6:0 з 1911 року, коли Д.К. Ламберт Чемберс (Британський гірничий інститут) програла П.Д.Х. Бутбі (Британський гірничий інститут).
У 2025 році три італійські гравці вийшли до четвертого раунду чоловічого одиночного розряду (Сіннер, Сонего та Коболлі) - найбільший показник в історії Вімблдону. Перемога Сіннера також є першим випадком, коли італієць виграв фінал чоловічого одиночного розряду.
На Вімблдоні-2025 найбільша кількість посіяних тенісистів покинула турнір у першому раунді, як серед чоловіків, так і серед жінок, досягнувши загальної цифри 23.
Досягнувши 100 перемог у матчах на Вімблдоні у своєму поєдинку четвертого раунду, Новак Джокович подолав дистанцію, еквівалентну більш ніж чотирьом марафонам (понад 179 887 метрів).
Полуниця вже давно стала символом дня на чемпіонаті, а цього року до сім'ї Вімблдону приєдналася нова полуничка на ім'я Піп. У різних куточках, магазин Wimbledon Shop продемонстрував вражаючі результати у 2025 році, зокрема:
The Hill у Нью-Йорку завершив два тижні активацій Вімблдона, які залучали аудиторію в Нью-Йорку та по всій території США. The Hill у Нью-Йорку повернувся вчетверте в історії на трансляції фіналів під Бруклінським мостом. Триденний захід зібрав понад 10 000 відвідувачів (що на 48% більше порівняно з 2024 роком).
Американські засоби масової інформації продемонстрували зростання інтересу на 41% за обсягом висвітлення, тоді як медійне охоплення активацій у США піднялося на 264%, досягнувши 1,9 мільярда показів.
У п'ятницю ввечері в Нью-Йорку на The Hill відбувся спеціальний безкоштовний концерт, який відкрила відома співачка та авторка пісень Ріта Ора. Її виступ став хедлайнером заходу, а на розігріві виступила мультиплатинова виконавиця та композиторка Еш.
Понад 195 000 фунтів стерлінгів було зібрано завдяки програмі перепродажу квитків, що підтримується Barclays. Ці кошти підтримують різноманітні об'єднання, зокрема невеликі благодійні організації, що допомагають задовольнити соціальні потреби, та місцеві благодійні організації для безпритульних.
Завдяки програмі багаторазових стаканчиків Фонду було зібрано понад 114 000 фунтів стерлінгів, оскільки відвідувачі можуть віддати свій депозит у розмірі 1 фунта стерлінгів на користь Фонду Вімблдона. Ці кошти сприяють розвитку місцевих проектів, зокрема благодійних організацій, які займаються перерозподілом продуктів харчування.
#Роздрібний магазин #Соціальна мережа #Телебачення #Співачка #Північна та Південна Америка #Apple Inc. #Нью-Йорк #BBC #Сполучене Королівство #Індія #Друга Польська Республіка #Економіка #Італія #Аудиторія #Благодійна організація #Біженець #Товари #Лондон #Італійці #Фунт стерлінгів #Їжа #ESPN #Бі-Бі-Сі Один #Теніс #Polsat #Sky Sports #Тенісний корт #Вімблдонський чемпіонат #Всеанглійський клуб тенісу на траві та крокету #The Hill (газета) #Футбольний клуб Вімблдон. #BBC Sport #Sky Italy #Barclays #Рейтинг ATP #Новак Джокович