"Дивні дива" встановили новий рекорд, запустивши 5-й сезон, який зібрав найбільшу кількість переглядів за тиждень серед усіх стримінгових серіалів.
Прем'єра заключного сезону серіалу "Дивні дива" (Stranger Things) під час святкового періоду виявилася ще більш вражаючою, повідомляє УНН, посилаючись на Deadline.
Згідно з останнім щотижневим звітом Nielsen, серіал зафіксував вражаючі 8,46 мільярда хвилин перегляду за перший тиждень 5-го сезону, значно випередивши практично всі інші серіали на стримінгових платформах з 24 по 30 листопада.
Цей тиждень став рекордним за кількістю переглядів в історії стримінгових платформ, перевищивши попередній рекорд більш ніж на 1 мільярд хвилин. Раніше цей титул належав серіалу "Дивні дива", який зібрав 7,2 мільярда хвилин перегляду під час виходу четвертого сезону у 2022 році.
Компанія Nielsen не ділить показники переглядів за сезонами, але повідомила, що 57% від загальної кількості припадає на нові епізоди 5-го сезону, а 59% глядачів - це дорослі віком від 18 до 49 років.
Порівняння з попереднім сезоном є досить складним завданням, зазначає видання. Проте, цей результат вражає, особливо враховуючи, що нові епізоди були доступні лише протягом трохи більше чотирьох днів, і при цьому вийшло всього чотири епізоди. Три роки тому, коли відбувся реліз семи епізодів 4-го сезону "Дивних див", серіал досяг рекордних показників лише в перший тиждень показу, з 30 травня по 5 червня. У перші три дні нового сезону "Дивних див" глядачі переглянули 5,14 мільярда хвилин контенту.
Згідно з даними компанії Nielsen, ажіотаж навколо фінального сезону розпочався за кілька тижнів до виходу нових епізодів. Серіал "Дивні дива" знову зайняв третю позицію у рейтингу найпопулярніших шоу Nielsen на тиждень, починаючи з 3 листопада, з 921 мільйоном хвилин перегляду. А вже наступного тижня він піднявся на перше місце, досягнувши 1,3 мільярда хвилин. За тиждень до прем'єри п'ятого сезону шоу зберегло своє лідерство, набравши в цілому 1,6 мільярда хвилин перегляду.
Це створює передумови для величезного успіху як на Різдво, так і напередодні Нового року, коли Netflix розпочне показ фінальних епізодів серіалу. Хоча звіти Nielsen надходять з місячною затримкою, Netflix повідомить загальні дані щодо епізодів 5-го сезону, що залишилися, у найближчі тижні, як і за першими чотирма епізодами.
Несмотря на жорстку конкуренцію, Paramount+ змогла привернути увагу глядачів завдяки третьому епізоду другого сезону серіалу "Землевласник" (Landman), в той час як серіал Netflix "Звір у мені" (The Beast in Me) також здобув популярність. "Землевласник" зайняв друге місце з 1,34 млрд хвилин перегляду, тоді як "Звір у мені" посів третю позицію з 1,06 млрд хвилин.
Цікаво, що серіал "Батьківщина" 2011 року творця "Звіра в мені" Говарда Гордона також злетів на перше місце серед придбаних фільмів того тижня, набравши 855 млн хвилин перегляду після появи на Netflix.
Як це завжди буває, в цей період класичні різдвяні фільми знову з'являються в рейтингах Nielsen. Найбільш популярним виявився фільм "Як Грінч вкрав Різдво" з живими акторами, який зібрав вражаючі 669 мільйонів хвилин перегляду. На другому місці опинився "Сам удома" з 499 мільйонами хвилин, а третє місце зайняв "Ельф" з 397 мільйонами хвилин перегляду.
#Телевізійні серіали #Netflix #Різдво #Новий рік #Stranger Things #Дедлайн Голівуд #Один вдома #Paramount Pictures #Прем'єра