Серіал "Дивні дива" здобув статус найпопулярнішого шоу на Netflix і мав значний вплив на економічну ситуацію в США | УНН

За дев'ять років існування серіал "Дивні дива" подолав позначку 1,2 мільярда переглядів. Цей показник розраховується розподілом загального часу перегляду на сумарну тривалість всіх епізодів -- за цим параметром "Дуже дивні справи" перевершили будь-який інший серіал в історії Netflix, включаючи "Венсдей" та "Гру в кальмара", пише УНН з посиланням на Variety.

Стримінгова платформа Netflix оприлюднила детальну статистику свого проєкту напередодні виходу фінального епізоду, запланованого на новорічну ніч.

П'ятий сезон за 25 днів здобув 102,6 мільйона переглядів. Очікується, що серіал займе лідируючу позицію у рейтингу найпопулярніших проєктів платформи за перші три місяці 2026 року.

З 2016 року виробництво цього серіалу створило більше восьми тисяч робочих місць у США та внесло 1,4 мільярда доларів у економіку країни. Основні зйомки відбувалися в штаті Джорджія, де проєкт приніс 650 мільйонів доларів на місцевий ринок та залучив понад дві тисячі підрядників. На другому місці знаходиться Каліфорнія, яка отримала 500 мільйонів доларів вкладу в свою економіку.

Серіал "Дивні дива" встановив новий рекорд переглядів завдяки своєму фінальному сезону. 23 грудня 2025 року о 11:59 було зафіксовано 43698 переглядів.

Серіал також справив значний вплив на продаж деяких продуктів. Компанія Kellogg's, яка володіє брендом заморожених вафель Eggo — улюбленої страви головної героїні Одинадцять, зіграній Міллі Боббі Браун, — зазначила, що у четвертому кварталі 2017 року її продажі зросли на 14%, а в перші чотири місяці 2018 року — на 9,4% після виходу другого сезону.

Використання пісні Running Up That Hill у четвертому сезоні допомогло британській співачці Kate Bush вперше за кар'єру потрапити до топ-10 США і сталося це через 38 років після релізу треку. Композиція Metallica "Master of Puppets" 1986 року після появи в серіалі вперше увійшла до топ-10 пісень у Великій Британії.

Згідно з інформацією Spotify, популярність пісні "Upside Down" Дайани Росс, випущеної в 1980 році, серед представників покоління Z зросла на 1250%. Тим часом трек "I Think We're Alone Now" від Тіффані, який з'явився у 1987 році, показав збільшення прослуховувань на 880%. Що стосується композиції "Mr. Sandman" групи The Chordettes, створеної в 1954 році, вона отримала 625% зростання популярності серед слухачів різного віку.

Цікаво, що завершальний епізод, який вийде 31 грудня, буде показаний також у кінотеатрах США та Канади. Це несподіване рішення для Netflix, адже компанія зазвичай зосереджується лише на потоковій передачі контенту.

#Сполучені Штати #Телевізійні серіали #Канада #Сполучене Королівство #Економіка #Netflix #Кінотеатр #Каліфорнія #Бренд #Джорджія (штат США) #Новий рік #Stranger Things #Різноманітність #Міллі Боббі Браун #Spotify #Metallica #The Chordettes #Кейт Буш #Діана Росс

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
Серіал "Дивні дива" здобув статус найпопулярнішого шоу на Netflix і мав значний вплив на економічну ситуацію в США | УНН
Вічна пам'ять Герою: на Запорізькому фронті загинув випускник КПІ. Світлина.
"Його не зможе замінити жодна інша людина": пішов з життя актор та телеведучий Анатолій Суханов. Зображення.
Теги