Прем'єри, телевізійні трансляції та рейтинги каналів за місяць, що передує завершенню року.
"Детектор медіа" продовжує ділитися даними телевимірювальної панелі Nielsen, наданими дослідницьким та аналітичним департаментом Starlight Media. У цьому огляді ми представляємо результати перегляду українських телеканалів, список найпопулярніших програм серед загальної комерційної та цільових аудиторій, аналіз показників медіагруп, дані про перегляд марафону "Єдині новини", а також стислий аналіз новинок і тенденцій споживання телевізійного контенту. Читайте щотижневі огляди тут.
Загальний телеперегляд
У листопаді після чергового масованого обстрілу 18 числа повернулися відімкнення електроенергії по всій країні. Показник телеперегляду втримався на рівні минулого місяця (11,1%), однак був нижчим за торішній на 16% (листопад 2023 року -- 13,3%, тоді зростання відносно жовтня було 11%).
Індикатори як оффпрайму, так і прайму збереглися на рівні жовтневих значень: у проміжку з 6:00 до 18:00 вони становили 9,0%, а з 18:00 до 24:00 – 21,5%. Загальна картина телеперегляду протягом дня залишається стабільною: найбільша кількість глядачів фіксується в години прайму, тоді як у години оффпрайму – менше. У години піку телеперегляд досягав 25%.
Індикатори медіагруп та телевізійних каналів
Starlight Media залишається на вершині серед українських медіагруп, маючи у листопаді частку ринку на рівні 24,88%, що на 4% більше, ніж у попередньому місяці. На другій позиції розташувалася група "1+1 media" з часткою 17,63%, також зростаючи на 4%. Замкнула трійку лідерів Inter Media Group із часткою 7,47%, яка зазнала зменшення на 10%.
Частини медіагруп зазначено без урахування марафону "Єдині новини".
Трійка каналів-лідерів теж залишається незмінною. На першому місці -- СТБ (8,51%, зростання 10% відносно попереднього місяця). На другому місці -- Новий канал (6,97%, зростання 6%). Третя сходинка -- за ICTV2 (6,38%, зменшення 3%). На четверте місце піднявся канал "2+2" з часткою 4,35% (зростання 10%). Канал ТЕТ опустився на п'яту позицію з часткою 4,22% (зменшення 3%). На шосте місце посунувся НТН із часткою 3,68% (зменшення 12%).
Зі стабільною часткою на сьомому місці залишається канал "1+1 Україна" (3,48%). Восьму сходинку утримує канал "Бігуді" з часткою 2,60% (зростання 27%), дев'яту -- "Плюс плюс" із часткою 1,37% (зменшення 21%) і десяту -- "Твій серіал" із часткою 1,27% (зменшення 4%).
Профіль основних каналів
СТБ підвищив свою частку серед глядачів віком 4-54 роки. Цей телеканал продовжує бути лідером за увагою жіночої аудиторії серед усіх українських телеканалів.
Новий канал зміг підвищити свою аудиторію серед чоловіків у віковій категорії 18-34 роки, а також серед жінок у віках 4-17 і 35-54 роки. Проте в той же час спостерігалося скорочення частки глядачів старше 55 років.
ICTV2 зафіксував збільшення частки серед жіночої аудиторії у віці 4-34 роки. Водночас спостерігалося значне зниження частки серед групи 35-54 років.
Канал "2+2" збільшив частку за чоловічою аудиторією віком від 4 років та жінками 35-54 років.
У ТЕТ відбулося зниження частки за жінками від 18 років, групами чоловіків 4-17 і 55+ років.
На каналі "1+1 Україна" спостерігається збільшення аудиторії серед чоловіків старше 35 років та дітей віком 4-17 років. Водночас, частка чоловіків у віці 18-34 років знизилася.
На каналі НТН спостерігалося зниження рейтингів серед більшості цільових груп, зокрема серед чоловічої аудиторії.
У листопаді загальна частка телеканалів, що показують телемарафон "Єдині новини", залишилася на рівні, порівняно з попереднім місяцем. Частка серед широкої аудиторії віком від 18 років у містах з населенням понад 50 тисяч осіб становила 7,03%, тоді як серед комерційної аудиторії у віці 18-54 років у тих же містах – 4,08%.
Тенденція перегляду марафону залишається стабільною: новини викликають інтерес у значної частини глядачів, які віддають перевагу ранковому телебаченню, що забезпечує високі показники частки в цей час. Проте найбільше глядачів "Єдиних новин" спостерігається саме ввечері, під час прайм-тайму, з максимальним піком о 20:00.
Основні телепрем'єри цього місяця
Новий канал представив другий сезон комедійного шоу "Голова". Усі 16 серій отримали рейтинг 0,97% та частку 4,17%, зайнявши п'яту позицію у своєму часовому слоті.
Канал ICTV2 презентував аудиторії свій новий детективний серіал "Пес Альф". Протягом першого тижня показів його рейтинг склав 1,27%, а частка глядацької аудиторії досягла 5,18%, що дозволило серіалу зайняти третє місце у своєму слоті.
ТЕТ презентував новий сезон комедійного серіалу "Встигнути до 30" (rat 0,88%, shr 4,68%, четверте місце в слоті).
На "Бігуді" з'явилася нова турецька продукція – серіал під назвою "Зрада". За підсумками першого тижня трансляції його рейтинг склав 1,00%, а частка аудиторії досягла 4,00%, що дозволило зайняти п’яту позицію у своєму слоті.
Серед нових серіалів варто відзначити 4-серійну драму "Батьківський комітет", яка вийшла на каналі "1+1 Україна". За рейтингом вона склала 0,60%, а її частка в аудиторії досягла 2,52%, що дозволило їй зайняти сьоме місце у своєму часовому слоті.
У п'ятницю на НТН розпочався показ американського кримінального серіалу "ФБР" (перші п'ять серій -- із показниками rat 0,32%, shr 1,59%, дев'яте місце в слоті).
Шоу. Головна подія цього місяця – новий сезон "Холостяка" на каналі СТБ, який розпочався у звичний праймовий час у п'ятницю. Перші п'ять епізодів у листопаді показали рейтинги 2,49% та частку 11,64%, що забезпечило йому перше місце у своєму слоті. Як завжди, після "Холостяка" глядачів буде чекати постшоу "Як знайти кохання", яке також виявилося успішним – чотири випуски в листопаді отримали рейтинги 1,32% та частку 12,69%, зайнявши перше місце у своєму часовому проміжку.
На телеканалі ТЕТ стартував четвертий сезон комедійного проєкту "Ліга сміху. Волонтерський десант". Програма складається з п'яти випусків, які вийдуть в листопаді, при цьому отримуючи рейтинг 1,03% і частку 4,12%, зайнявши п’яту позицію у своєму часовому слоті.
У неділю стартував новий сезон популярного розважального шоу "Я люблю Україну" на телеканалі ТЕТ, яке здобуло рейтинг 1,80% та частку 6,59%, зайнявши третю позицію у своєму слоті.
Телепрем'єри кінематографа. Серед новинок іноземного кіно, що транслюються на Новому каналі, варто виділити такі фільми: "Тор. Любов і грім" (рейтинг 3,23%, частка 15,62%, перше місце у своєму слоти), "Втілення зла" (рейтинг 1,00%, частка 9,78%, перше місце у своєму слоти), "Чорна пантера: Ваканда назавжди" (рейтинг 2,62%, частка 11,17%, перше місце у своєму слоти), "Над безоднею" (рейтинг 1,51%, частка 8,92%, друге місце у своєму слоти), "Ті, хто бажають моєї смерті" (рейтинг 1,69%, частка 10,21%, перше місце у своєму слоти), а також документальний фільм про екранізацію "Wicked: чародійка", яка наразі виходить у кіно -- "Завіса над "Wicked: чародійкою" (рейтинг 1,45%, частка 7,82%, перше місце у своєму слоти), "Лицарі Зодіаку" (рейтинг 1,32%, частка 7,60%, третє місце у своєму слоти). На ICTV2 транслювався "Загін самогубців. Місія навиліт" (рейтинг 2,42%, частка 11,19%, друге місце у своєму слоти). На каналі "1+1 Україна" показали "Аватар: шлях води" (рейтинг 1,75%, частка 7,90%, друге місце у своєму слоти), а також документальну біографічну драму про Назарія Яремчука "Яремчук. Незрівнянний світ краси" (рейтинг 0,49%, частка 3,78%, п’яте місце у своєму слоти).
Спортивний. Громадський мовник провів трансляцію матчу-відповіді у Лізі націй, в якому зустрілися національна збірна України та збірна Грузії (rat 1,31%, shr 4,50%, четверта позиція в своєму слоті), а також зі збірною Албанії (rat 1,44%, shr 7,52%, друга позиція в слоті).
Різне. Канал "1+1 Україна" розпочав показ нового проєкту "ТСН. Особливий погляд" у слоті суботи о 23:00 (випуски в листопаді -- rat 0,42%, shr 3,04%, сьоме місце в слоті). Також мовник показав концерт гурту "Без обмежень" (rat 0,28%, shr 2,02%, 13-те місце в слоті).
Основні програми цього місяця
У топ-10 найпопулярніших продуктів місяця за комерційною аудиторією віком 18-54 з показниками понад 50 тисяч глядачів знову домінують програми каналів Starlight Media. Лідерство вже другий місяць поспіль утримує шоу "МастерШеф-14" від СТБ (rat 3,96%, shr 15,19%). Наступними в рейтингу йдуть дві частини супергеройської саги про Тора на Новому каналі: "Тор. Раґнарок" (rat 3,29%, shr 11,97%) та "Тор. Любов і грім" (rat 3,23%, shr 15,62%). Завершують першу п'ятірку програми СТБ: "Холостяк" (rat 3,06%, shr 13,29%) і "К.О.Д." (rat 3,05%, shr 11,66%).
До списку найкращих також увійшли проєкт "Dizel Show" та серіал "Коп із минулого 4" від ICTV2, а також нові кінопрем'єри: "Доктор Стрендж" та "Чорна пантера: Ваканда назавжди", а також фільм "Загін самогубців" (ICTV2).
Провідні програми. Чоловіча аудиторія
Перші три місця найпопулярнішого контенту за чоловічою аудиторією -- кінопоказ за коміксами Marvel на Новому каналі: "Тор. Раґнарок" (rat 4,14%, shr 15,99%), "Тор. Любов і грім" (rat 3,47%, shr 18,55%), "Доктор Стрендж" (rat 3,32%, shr 12,19%). Четверта позиція -- за проєктом "Хто хоче стати мільйонером" на ICTV2 (rat 3,09%, shr 13,23%). Закриває провідну п'ятірку програм проєкт "МастерШеф-14" на СТБ (rat 3,09%, shr 12,93%).
До десятки також потрапили серіал "Коп із минулого 4", проєкт "Dizel Show", а також кінопоказ: "Чорна пантера: Ваканда назавжди" (Новий), дві частини "Загону самогубців" (ICTV2).
Основні програми. Аудиторія жінок.
Найбільш затребувані програми місяця серед жіночої аудиторії здебільшого представлені контентом каналу СТБ. У топ-5 увійшли: "МастерШеф-14" (rat 4,96%, shr 15,81%), "Холостяк" (rat 4,14%, shr 19,86%), серіал "К.О.Д" (rat 4,03%, shr 14,33%), проєкт "Супермама" (rat 3,81%, shr 14,94%). Завершує рейтинг "Dizel Show" на ICTV2 (rat 3,36%, shr 11,34%).
У десятку також увійшли серіали від СТБ "Черговий лікар", "Слід" та "Сліпа", а також фільм "Тор. Любов і грім" і програма "єПитання" на Новому каналі.
Лідерські програми. Молодіжний розвиток.
У списку найпопулярніших програм місяця серед молодої аудиторії віком 18-35 років лідирують два проєкти каналу СТБ: "МастерШеф-14" (rat 3,23%, shr 15,18%) та "Холостяк" (rat 2,87%, shr 18,84%). Також до топу увійшов серіал "К.О.Д." (rat 2,81%, shr 14,62%), а також дві частини фільму про Доктора Стренджа: "Доктор Стрендж у мультивсесвіті божевілля" (rat 2,87%, shr 17,8%) і "Доктор Стрендж" (rat 2,81%, shr 14,21%).
До десятки ще входять серіал "Черговий лікар" на СТБ і супергеройське кіно на Новому: "Тор. Любов і грім", "Месники" та дві частини "Вартових Галактики".
#Телебачення #Україна #Північна та Південна Америка #Грузія (країна) #Прем'єр-міністр #Комедія #Серіал #STB (телеканал) #Туреччина #Драма #Аудиторія #Малюнок #Інформація #Детектор медіа #Marvel Comics #Ваканда #Inter Media Group #NTN (телеканал) #Новий канал #Самогубство. #Албанія #Кінофільм #Телевізійна служба новин #ТЕТ (телеканал) #Група "1+1 медіа #Ліга сміху #Бігуді (телеканал) #Tor #Докторе Стрендж.