В Китаї випробували нову залізничну технологію. Кілька важких вантажних поїздів об'єднали в єдиний конвой без використання фізичних зчепів. Управління рухом здійснювалося повністю за допомогою бездротової системи.
Під час випробувань сім потягів курсували синхронно, перевозячи загалом 35 тисяч тонн вантажу, що еквівалентно вазі трьох Ейфелевих веж. Відстань між ними регулювалася за допомогою бездротових сигналів, які можна було змінювати в реальному часі.
Система була розроблена компанією China Shenhua Energy у співпраці з кількома партнерами. Її мета полягає в скороченні гальмівної дистанції для великих потягів, що дозволяє забезпечити їхню безпечну експлуатацію без використання механічних з'єднань.
Згідно з інформацією, наданою державним телеканалом CCTV, ця технологія суттєво зменшує дистанцію, необхідну для зупинки потягів, що, в свою чергу, дозволяє збільшити кількість потягів на одних і тих же шляхах.
Будівництво нових залізничних ліній коштує дорого, тому в країні шукають рішення, які дозволяють збільшити пропускну здатність без додаткових колій. Новий бездротовий контрольний механізм відповідає цій меті. Він дає можливість збільшити кількість поїздів на маршруті без необхідності будувати нові колії чи формувати надважкі склади.
China Shenhua Energy вже раніше проводила випробування легших конвоїв. Також компанія пояснила, що система використовує зв'язок між поїздами та наземними станціями, а також між самими поїздами. Це дозволяє інтегрувати контроль відносної швидкості та абсолютної дистанції, забезпечуючи динамічний рух у щільному строю.
#Телебачення #Китай (регіон) #Вантаж #тонна #Сигнал #Військове з'єднання #Центральне телебачення Китаю #Китай #Передача інформації #Будівництво #Конвой