Про це повідомляє TechCrunch, передає Укрінформ.
У жовтні платформа Threads представила понад 100 нових спільнот, що охоплюють теми, такі як баскетбол, телебачення, література та інші, з метою змагання з іншими соціальними мережами.
Після оновлення соціальна мережа тепер налічує понад 200 спільнот, серед яких є спеціалізовані розділи, присвячені окремим баскетбольним командам у США, наприклад, "Лейкерс".
Threads також тестує бейдж "Чемпіон", щоб винагороджувати активних учасників спільноти. Його надаватимуть лише обмеженій кількості людей, які мають багато підписників у спільноті та активно спілкуються.
У серпні кількість користувачів Threads перевищила 400 мільйонів. За даними компанії, соцмережу відвідують понад 150 мільйонів людей щодня.
Як повідомляв Укрінформ, соцмережа Threads, яка належить Meta Platforms Inc., запускає зникаючі публікації, щоб заохотити користувачів ділитися "нефільтрованими думками" в мережі, не боячись, що вони назавжди залишаться в профілі.
#Соціальна мережа #Телебачення #Укрінформ #Мета-платформи #TechCrunch