З'явилася перша інформація щодо причин трагічного інциденту на фунікулері в Лісабоні.

Експерти відзначають, що обслуговування фунікулеру не проводилося на належному рівні.

Слідчі органи Португалії представили попередній звіт щодо трагедії з фунікулером Глорія в Лісабоні, внаслідок якої загинули 16 осіб. У документі викладено виявлені недоліки в роботі цього транспорту. Найсуттєвішим з них стала технічна ненадійність кабелю, призначеного для підтримки вагона, повідомляє ВВС.

Відзначається, що Португальське агентство з розслідування авіаційних та залізничних катастроф встановило, що кабель, який вийшов з ладу та спричинив аварію, виявився дефектним і "не відповідав стандартам для перевезення пасажирів".

У документі йдеться про те, що кабель виявився технічно ненадійним. Його купила у 2022 році компанія Carris, що відповідає за громадський транспорт у Лісабоні. Наразі компанія повідомила, що звільнила керівника, відповідального за обслуговування автобусів та трамваїв.

У документі також зазначається, що фахівці Carris не здійснювали контроль і не проводили тестування кабелю перед його монтажем. Крім того, в звіті вказується, що система екстреного гальмування функціонувала неналежно і жодного разу не проходила попередню перевірку.

Однак вся ця інформація є "неповною" та потребує подальших тестів та аналізу.

Мер Лісабона Карлуш Моедаш повідомив каналу SIC, що звіт "підтверджує, що ця жахлива трагедія... виникла внаслідок технічних, а не політичних причин".

У заяві компанії Carris наголошується, що "наразі неможливо стверджувати, чи пов'язані невідповідності у використанні троса з аварією". У компанії посилаються на уривок зі звіту, в якому зазначається, що ті самі троси використовувалися на фунікулері Глорія протягом 601 дня без інцидентів.

Складання всебічного звіту потребуватиме приблизно 11 місяців. У разі, якщо процес затягнеться, буде випущено більш розгорнутий проміжний звіт.

Водночас всі канатні дороги Лісабона отримали розпорядження призупинити свою діяльність до завершення необхідних перевірок безпеки. Зокрема, буде проведено оцінку гальмівних систем, щоб визначити їх здатність зупинити вагони у випадку розриву троса, що не відбулося під час інциденту.

Нагадаємо, що аварія на популярному серед туристів фунікулері "Ґлорія" сталася 3 вересня. Вагон зійшов з рейок та врізався в будівлю 3 вересня. Загинули 16 людей, серед них 11 туристів. У тому числі серед них був українець 1971 року народження. Ще 20 людей отримали поранення.

#Українці #Телебачення #BBC #Португалія #Пасажир #Нещасний випадок #Інженер #Мер #Трамвай #Турист #Громадський транспорт #Лісабон #Залізничний вагон #Фунікулер #Мотузка. #Київський фунікулер #Карлос Моедас #Підйомник

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
На протилежному боці нудистського пляжу: київський рибалка спіймав двох колючих хижаків (фото та місце на карті)
Нікі Лауда: чемпіон, що увійшов в історію. Минуло 41 рік з того моменту, як він здобув свій третій титул.
"Запустила помсту": Меган Маркл отримала звання дурниці.
Теги