Фінські репортери встановили, що судно Vehzen, яке підозрюється у пошкодженні кабелю в Балтійському морі, насправді є власністю Китаю, а не болгарської компанії, як раніше стверджували західні медіа.
"Судно експлуатується болгарською судноплавною компанією Navigation Maritime Bulgare, також відомою як Navibulgar, однак не належить їй. Згідно з базою даних Equasis, власником судна є компанія Hai Kuo Shipping 2015B", - повідомила в понеділок фінська газета Helsingin Sanomat, яка вивчила структуру власності Vehzen.
Ця фірма була офіційно зареєстрована в Комерційному реєстрі Гонконгу влітку 2022 року. Її засновником є лізингова частина великого державного банку Китаю, ICBC. Як повідомляє преса, ICBC Leasing активно займається такими сферами, як авіаційний сектор, інфраструктурні проекти та морська торгівля.
Олександр Калчев, директор Болгарського морського судноплавства, підтвердив, що якір судна Vehzen дійсно був скинутий. Він зазначив, що цей інцидент міг призвести до пошкодження кабелю зв'язку між Латвією та Швецією, проте, за його словами, це не було умисним актом.
Напередодні влада Латвії повідомила про пошкодження підводного кабелю зв'язку Латвійського державного центру радіо і телебачення між Швецією і Латвією. Пошкодження було виявлено у шведських економічних водах. Пізніше судно затримали і направили в територіальні води Швеції, де воно перебуває і зараз.
Кабель з'єднує Латвію зі Стокгольмом через Готланд, а звідти - з країнами Північної Європи. Його розміщено на морському дні на глибині понад 50 метрів. Характер пошкоджень буде відомий лише після початку ремонтних робіт.
#Телебачення #Радіо #Китай (регіон) #Швеція #Північна Європа #Газета. #Інфраструктура #Корабель #Авіація #Фінляндія #Балтійське море #Латвія #Гонконг #Стокгольм, Швеція #Корабельний канал #Готланд #Якір. #Територіальні води