
Досліджуйте також: Megogo, "Київстар ТБ", Volia та "Тріолан" — які компанії втратили підписників, а хто, навпаки, отримав нових клієнтів.
Дивно, але на початку війни ми помічали навіть ситуації, коли внутрішньо переміщені особи брали з собою антени, настільки вони цінували цей сервіс. Це, з одного боку, являло собою певний виклик, а з іншого – стало яскравим підтвердженням важливості продукту для користувачів.
Отже, стверджувати, що ми функціонуємо в умовах абсолютної відсутності конкуренції, було б явним перебільшенням. Кожен день ми підлаштовуємося під нові виклики, переосмислюємо свою позицію та шукаємо способи бути корисними в актуальних умовах.
Оцінка NPS та числові індикатори лояльності клієнтів
Протягом двох років після початку великої війни ми тримали стабільний NPS на рівні 40 -- і це справді класний показник. Але влітку 2024 року він трохи знизився: ми були змушені відмовитися від частини каналів через високу вартість супутникової ємності, а також мали складнощі через відключення електроенергії.
NPS тимчасово впав до 32% у середині 2024 року, але вже під кінець березня ми бачимо відновлення до 36%, і сподіваємося на подальше зростання. Це все одно високий рівень лояльності -- особливо якщо порівнювати з іншими провайдерами. Наша база -- стабільна, усвідомлена й готова платити за якісний контент.
Щодо змістовної пропозиції та сподівань аудиторії.
Сьогодні глядач очікує більше нового, прем'єрного контенту, якого наразі, не вистачає на провідних українських каналах. Але ми намагаємося працювати з цим реалістично, з урахуванням воєнного контексту.
Раз на квартал ми проводимо глибокі дослідження серед наших абонентів, у яких є цілий блок, присвячений перегляду телеканалів. Ми запитуємо, які канали люди дивляться, яких бракує, які вони хотіли б додати, від яких би відмовилися. І попри всі обставини, канали українських медіагруп залишаються серед лідерів телеперегляду. Зокрема, велика частка припадає на канали 1+1 media та Starlight Media -- це стабільно ключові гравці.
Про спроби ворога заглушити українське супутникове мовлення або підмінити контент
Росія систематично продовжує спроби дезорієнтувати українське суспільство, особливо на прикордонних територіях і в тимчасово окупованих населених пунктах. Її ціль -- дестабілізація та поширення пропаганди. Саме тому важливо сьогодні як ніколи дотримуватися інформаційної гігієни -- не поширювати неперевірену інформацію та не піддаватися на провокації.
Так, ми фіксували конкретні спроби глушіння українського супутникового сигналу. Наприклад, лише на початку березня 2024 року відбулося масштабне глушіння мовлення на супутниках Astra 4A та Hotbird 13E, що належать провайдерам SES та Eutelsat. У квітні були нові атаки -- зокрема, спроба вивести з ладу мовлення на транспондері Astra 4A 11766 H, де працюють 39 телеканалів, зокрема канали "1+1 media" та наші партнерські мовники.
#Телебачення #Україна #Реклама #Росія #Київстар #Абонент #Суспільство #Інформація #Сигнал #Megogo #Природний супутник #Eutelsat #Воля (компанія) #Група "1+1 медіа #Канал зв'язку #Жар-птиця #Astra 4A #Супутникове телебачення #Антена (радіо)