Цю інформацію озвучив комісар ліги Адам Сільвер.
Як повідомив комісар ліги Адам Сільвер, в даний час НБА займається розслідуванням, пов'язаним із суттєвим зниженням рейтингів телевізійних трансляцій.
Скажемо відверто: за останній рік кількість глядачів кабельного телебачення значно зменшилася. Схоже, що все більше людей обирають інтернет як основне джерело контенту. Традиційне телебачення поступово стає частиною історії. Вже наступного року ми плануємо укладати угоди на трансляцію, в яких обов'язково зазначатимемо, що кожна гра повинна бути доступна онлайн.
Ми не лише спортивний продукт, а й розважальний. Більшість людей не можуть прийти на майданчик, і для них залишається дивитися баскетбол через медіа. Нам потрібно вдосконалюватися.
"За аналізом відвідуваності баскетбольних матчів протягом останніх двох років, ми досягли практично 100% виконання поставлених цілей. Також ми прагнемо досягти подібних результатів у сфері трансляцій. Наша аудиторія в соціальних мережах перевищує показники всіх інших ліг в країні, і ми повинні продовжувати активно розвиватися," – зазначив Сільвер.
Не так давно стало відомо, що команда "Мілуокі" здобула тріумф у фіналі Кубка НБА, обігравши "Оклахому-Сіті".
#Медіа (комунікація) #Телебачення #Інтернет #Аудиторія #Кабельне телебачення #Національна баскетбольна асоціація #Мілуокі Бакс #Баскетбол