Після прем'єри нового сезону "Гри в кальмара" акції дистриб'юторської фірми Artist United Inc. знизилися на 30%, в той час як інвестор Wysiwyg Studios Co. зазнав падіння на 25%. Корейський партнер Netflix, компанія Dexter Studios Co., також відзначив зниження акцій на 24%.
Новий сезон південнокорейського серіалу "Гра в кальмара", який 26 грудня вийшов на Netflix, отримав низькі рейтинги. Це призвело до різкого зниження акцій південнокорейських компаній, пов'язаних з виробництвом і випуском проєкту.
Таким чином, акції компанії Artist United Inc., яка займається дистрибуцією фільмів і в якій актор Лі Чон Че, зірка "Гри в кальмара", є провідним акціонером, знизилися на 30%. Акції Wysiwyg Studios Co., одного з інвесторів Artist United, впали на 25%. Компанія Dexter Studios Co., південнокорейський партнер Netflix, зазнала падіння акцій на 24%.
Перший сезон південнокорейського трилера про гру на виживання мав величезний світовий успіх у 2021 році. Тоді серіал викликав зростання акцій місцевих розважальних компаній. Перший сезон очолив список найпопулярніших шоу американського стрімінгового гіганта на всіх континентах і став першим серіалом іноземною мовою, який коли-небудь номінувався на премію "Еммі" в категорії "Найкраща драма".
Отже, очікування щодо другого сезону антиутопічної драми були досить значними. Незважаючи на те, що деякі рецензії виявилися не зовсім позитивними, новий сезон здобув підтримку 85% критиків та 65% глядачів на Rotten Tomatoes.
Третій і фінальний сезон "Гри в кальмара" заплановано на реліз у 2025 році.
Головний герой серіалу "Гра в кальмара", Сон Гі Хун, також відомий як гравець 456, знову вступає у небезпечний світ смертельних змагань в новому сезоні. Тепер його основна мета – покласти край цьому жахливому випробуванню раз і назавжди. Попри необхідність змагатися у нових іграх, він виявляється залученим у напружену боротьбу з таємничим лідером гри, чия справжня мотивація залишається невідомою.
Як уже зазначалося раніше, другий сезон фокусується на тому, як Гі Хун втілює свої обіцянки в життя після виходу з аеропорту в фіналі першого сезону. Головною темою другого сезону є спроби Гі Хуна розібратися у мотивах тих людей, які його оточують, і зрозуміти, чому вони вчиняють так, як вчиняють.
Перший сезон із дев'яти серій вийшов на Netflix у 2021 році. Лише за місяць він приніс Netflix близько $1 млрд. Перший сезон "Гри в кальмара" став найпопулярнішим телесеріалом іноземною мовою на Netflix. Його переглянули понад 2 млрд годин. Він отримав також 265 млн 8-годинних переглядів.
У серпні 2024 року компанія Netflix оголосила, що другий сезон "Гри в кальмара" з'явиться на платформі вже наприкінці цього року. Крім того, представники компанії повідомили, що у 2025 році буде випущено третій сезон, який стане фінальним.
У вересні цього року був опублікований ексклюзивний тизер до другого сезону "Гри в кальмара".
#Сполучені Штати #Телевізійні серіали #Південна Корея #Серіал #Трилер (жанр) #Netflix #Драма #Гнилі помідори #Долар #Аеропорт #Потокове мультимедіа #Персонаж (мистецтво) #Еммі #Інвестор #Кальмар. #Подряпина.