Компанія, що стоїть за брендами Oreo, Milka та Chips Ahoy, планує запускати рекламу, створену за допомогою штучного інтелекту, на телебаченні в 2026 році. Про це стало відомо з повідомлення віцепрезидента Mondelez, Джона Гальворсона, яке опублікувало агентство Reuters.
Компанія інвестувала більше $40 мільйонів у технологію для створення відео. Це рішення дозволяє суттєво знизити витрати на виробництво, зменшивши їх вдвічі. Перші відео, створені за допомогою штучного інтелекту, мають з'явитися до святкового сезону 2026 року, а їх презентація може відбутися під час Super Bowl у 2027 році.
На даний момент Mondelez проводить випробування нового інструменту для контенту в соціальних мережах для брендів Chips Ahoy і Milka. У листопаді планується його використання для оформлення онлайн-сторінок Oreo.
Нагадаємо, що Netflix активно інтегрує генеративний штучний інтелект у процес створення своїх серіалів. Тим часом OpenAI планує представити на Каннському фестивалі анімаційний фільм, розроблений за допомогою технологій ШІ.
#Соціальна мережа #Телебачення #Reuters #Реклама #Інтернет #Штучний інтелект #Серіал #Netflix #Анімація #Долар #Каннський кінофестиваль #Суперкубок #Мілка. #Oreo.