У Антоніни знову виникло відчуття дежавю.
Взагалі, я так бачу, наливать і випивать для нашої публіки - значно цікавіше заняття, ніж дивитися якісь церемонії. Ось ми нещодавно писали про те саме на відкритті та закритті Одеського міжнародного кінофестивалю. Під кінець церемоній в залі лишалася більша половина вільних місць. Бо товариству було так нудно, що воно безсоромно звалювало навіть з перших рядів.
Проте варто бути чесними. Нудьга стала практично символом усіх наших кінопремій, які проходять з надмірною офіційністю, немов ми присутні на засіданні обласної адміністрації, де обговорюють доповіді про проблеми в житлово-комунальному господарстві.
З музичними подіями - суттєво краще. Там люди навіть пробують жартувати. І нерідко ще й виходить смішно. Але я однаково чую претензії від публіки та колег. Мовляв, скууууучно. А жарти кринжооооові. Хочеться яскравих і сміливих заяяяяв. Останнє, зрештою, почало з'являтися.
Отже, ваша Антоніна у загрозливому шкіряному комбінезоні мчала в Палац "Україна" на музичну премію "Muzvar". Частину червоної доріжки я безбожно проґавила, але гості усе ще ходили по вестибулю і серед них можна було впізнати майже усіх моїх улюблених героїнь телевізійних реаліті: від "Супермами" до "Холостяка".
Зустрічаю Сашу Максименко з "Суспільне Культура", і вони вже встигли попрацювати з оператором, проте ситуація виявилася не з простих. Гостей на хіднику було стільки, що їх хаотичні рухи зіпсували чимало кадрів. Ох, це справді неприємно. Знімати з однієї точки – це вже виклик, а коли все відбувається безладно, то ми лише можемо співчувати нашим колегам.
Саша також зазначила, що до неї вже встигли підійти майже всі піарниці дівчат з "Холостяка". Зазвичай вони пропонують провести інтерв'ю з учасницями. Це дійсно чудова можливість скористатися популярністю, але практика демонструє, що не всім вдається правильно використати цей перший імпульс, який надає шоу. Тож побажаємо дівчатам натхнення, ефективних PR-стратегій, а також щастя і здоров'я.
Нагадую, що в ці дні оформлення таких заходів стало значно стриманішим, або й зовсім відсутнім. І стиль вбрання вже не такий, як був раніше. З цим слід змиритися, адже ваша авторка - велика прихильниця образів наших знаменитостей.
На годиннику - 18.00, а отже час починати церемонію. Проте в залі усе ще більше половини вільних місць - люди прагнуть спілкування і фоткання.
Немає активності. Організатор нагороди Олексій Донцов метушився, ввічливо, але з явним занепокоєнням запрошуючи всіх до зали. Багатьом це було абсолютно байдуже. Отож, захід стартував із такою кількістю присутніх.
В якийсь спосіб товариство таки вдалося зігнати і почати церемонію із затримкою усього в 25 хвилин. Пресу запросили на балкон. І тут я вкотре продемонструю вам неймовірну ефективність планування Палацу "Україна" (хоча, не лише тут такі проблемки). Ось так видно ведучих та виконавців, якщо сидіти стандартно, обпершись об спинку крісла.
А якщо влаштуватися на самому краєчку?
Ну що ж, не бачу сенсу детально описувати саму церемонію, адже в мене склалося враження, що цікавих моментів було обмаль. Ведучі читали свої промови з папірців, майже не вносили гумору в процес, і зовсім не вміли впіймати момент, щоб сказати щось дотепне чи доречне. Наприклад, після висловлювань учасників "ДК Енергетик" про те, що "ми тут займаємося чимось абсолютно безглуздим".
Зізнатися, на таких подіях це відчуття приходить одразу і не полишає до кінця. Бо тут про ситуацію на фронтах читаєш, дивишся на фото загиблих, а ось вже і красива церемонія, веселощі та бар з напоями.
З іншого боку, підтримка культурних індустрій є надзвичайно важливою. Це не просто форма розваги; на сцені ми відзначаємо наші музичні досягнення за рік та вручаємо нагороди найталановитішим. Усе це відбувається українською мовою, що помітно відрізняється від ситуації до початку повномасштабного вторгнення. Це важливо врахувати тим, хто стурбований присутністю російської культури на наших вулицях. Так, її досі чимало, але ситуація вже не така жахлива, як була раніше.
Збирали гроші на дрони, дуже багато згадували про військових та дякували їм. Самі військові теж були. Міша "Скорпіон" заспівав суперхіт "За териконами", який, нагадаю, присвячений його загиблому побратиму Ростиславу Терлецькому. Пісню автори позиціонують, як нагадування про війну, яка значно ближча, ніж здається. Михайло після виступу виголосив невеличку промову, зірвавши гучні оплески.
Так само як і виступ Жені Галича, який сказав, що війна - це не тільки про донати і подяки, це завжди про смерть, хвороби і горе. Ну і явно черговий раз штурхнув своїх занадто кон'юнктурних колег по рок-сцені.
Порадували вашу Антоніну деякі переможці й гості, які їх оголошували. Одним із перших був блогер Андрій Черепущак, він же Галицька Діва, якому добре вдалося оживити занадто стриману обстановку. Наприклад, подякою Бейонсе за те, що сьогодні сталася ця премія.
Володимир Завадюк ще раз усім нагадав, що треба підтримувати ЛГБТК+ людей на телебаченні. Антоніна усіляко підтримує і чекає на світлу мить, коли усі її колеги-медійники з квір-спільноти не боятимуться про це заявляти. Тим паче, на прикладі небагатьох людей, які зробили камінгаут або просто не приховуються, нічого з вашою кар'єрою не трапиться. Сам Завадюк тому доказ.
Євген Янович вирішив проявити свою відвагу та зухвалість під час церемонії нагородження найкращого режисера музичних відео. Він заявив: "Ми нагороджуємо ту людину, яка зуміла вловити суть пісні ще до початку зйомок. А справжні генії відеоконтенту – це оператори дронів". Переможницею стала Таня Муіньо за своє відео для Монатика. Це було абсолютно несподівано!
Так само, як і те, що Клавдія Петрівна здобула перемогу в категорії "Найкращі нові обличчя у поп-музиці". Проте, вона не з'явилася на заході.
Виступ тріо "Золоті ключі" з Ніною Матвієнко виявився надзвичайно зворушливим і теплим.
Чарівне виконання "Щедрика" у виконанні Київської камерної музики.
А як щодо музикантів? Ми ж насправді медіатаблоїд, тож давайте звернемо увагу на колег. У категорії "Найкращий диджитал-спадок" перемогу здобуває проєкт "Як звучить Україна", створений Наталею та Євгеном Синельниковими разом з Євгеном Філатовим. У нашій редакції ми в захваті від цих програм і навіть написали їм щирий панегірик. Якщо ви ще не ознайомились, обов'язково перегляньте!
Номінантів та переможця у категорії "Музична журналістика" вийшли оголошувати Ігор Панасов та Макс Нагорняк. Вони нагадали про втрати, сподіваємося тимчасові, - видання "Слух" стало на паузу, бо одразу кілька журналістів пішли на війну.
Переможцем у цій категорії став Альберт Цукренко. Ура! А, ні, не ура. Він з'явився не в розкішному вбранні, а в звичайному кежуалі. Це не викликало нашого захоплення.
Але щодо луків він висловився так: "Можливо, є хтось кращий за мене, але ніхто не має таких суконь, як у мене".
Після цього відзначили також Ігоря Панасова за його значний внесок у сферу музичної журналістики.
Що стосується кринжового моменту вечора, то, як я і передбачала, це був виступ Андрія Кравченка, який все ще не може зайняти вакантну позицію Олега Винника. Хоча він дуже хоче цього, активно заперечуючи свою мету. Реакція аудиторії була далека від захоплення, тож наш Андрій поки що в процесі. Він рухається по звичній стежці олдскулу - спокусливо хитая стегнами і даруючи глядачкам троянди. Моя свідомість, переповнена шоу "Холостяк", впевнює, що всі, хто не отримав квітку, повинні залишити залу і більше не повертатися.
І тільки-но ваша Антоніна почала відчувати себе Царицею та Мадонною, підійшла дівчина і сказала, щоб я забиралася з балкону. Як і решта присутніх Богинь. Бо балкон зачиняється. Ось так. Тому, кажуть, переходьте у партер. Однаково там людей вже майже немає. Тут смайлик на ваш вибір.
Ну в партері, принаймні, можна щось розгледіти. Проте далі стає нудно. Це усвідомлюють навіть самі ведучі. Тімур Мірошниченко закликає глядачів набратися терпіння, адже залишилося зовсім трошки.
Наприкінці стається катарсис - виступ Вєрки Сердючки. А це завжди яскраво та весело, хоча й Андрій Данилко грає з вогнем і псує собі репутацію, бо не хоче покидати свій російськомовний репертуар. Незадоволених все більше і більше. Хоча точно не в цій залі.
Антоніна, на щастя, дочекалася свого часу. Але нагорода все ж знайшла мене – вже готую для вас матеріал про те, чому Віру Брєжнєву не допускають до ефіру на певних медіа. Пишаємось нашими колегами!
А ось і список переможців:
Найкращі нові імена поп-музики: Klavdia Petrivna
Найкращі нові імена рок-музики: ДК Енергетик
Унікальні нові виконавці альтернативної музики: Phil it
Найкращі нові імена естради: Геля Зозуля
Найвідоміша письменниця: Людмила Бєлоусова - Випробуй, чи зможеш мене придбати.
Унікальний звук: Love And Rhythm Production | MONATIK -- А чому б і ні?
Найвидатніший творець відеоконтенту: Таня Муіньо | MONATIK -- А чому б і ні?
Найкраща творча співпраця: alyona alyona & Jerry Heil -- Teresa & Maria
Найрезонансніші події загальнонаціонального рівня (на території України): Національний відбір на Євробачення 2024, 1+1 Production, Суспільне Мовлення
Музична журналістика: Альберт Цукренко в новому світлі.
Музичний діджитал-спадок: YouTube-проєкт "Як звучить Україна" | Наталія Синельникова, Євген Синельников, Євген Філатов
Оптимальна колаборація в управлінні: Nebo music
Найкраща нова пісня: Krylata - Каміння у кросах
#Україна #Автор: Винник #Оператор #Українська мова #Журналістика #Директор #Російська мова #Україна (телеканал) #Вболівальник (особа) #Розваги #Щомісяця #Тимур Мірошниченко #Бейонсе #Галич #Вєрка Сердючка #Балкон #Лук (зброя) #Філатов Євген Володимирович #Палац "Україна" #Одеський міжнародний кінофестиваль #Девіз #Поп-музика #Естрада (жанр перформансу) #Пісенний конкурс Євробачення #ЛГБТК #Джеррі Хайль. #Альона alyona alyona #Альтернативна музика #Мадонна #Садові троянди