Ювілейний сезон "МастерШеф", повернення шоу "Один за всіх" та більше десяти нових серіалів. Як виглядала телевізійна програма у березні?

Прем'єри, телевізійні трансляції та рейтинги каналів за третій місяць року.

"Детектор медіа" продовжує ділитися даними панелі телевимірювань Nielsen, отриманими від департаменту досліджень та аналітики Starlight Media. У нашому огляді ви знайдете результати телеперегляду українських телеканалів, список найпопулярніших програм серед загальної комерційної та цільових аудиторій, показники для медіагруп, дані про перегляд марафону "Єдині новини", а також короткі висновки щодо новинок та тенденцій у споживанні телевізійного контенту. Тижневі та місячні підсумки доступні тут.

Загальний огляд телепередач

У звітному місяці спостерігалося сезонне зниження в перегляді телепрограм: у період з 09:00 до 24:00 зменшення склало 5% (до 12,0%), в офпраймі (06:00 – 18:00) – 6%, а в праймі (18:00 – 24:00) – 4%. Проте, в ранкові години (07:00 – 09:00) знову відзначено зростання показника tvr%. Загальна картина телеперегляду протягом дня залишилася незмінною: найбільша аудиторія спостерігалася в праймовий час, тоді як в офпраймі перегляд був нижчим. У години піку телеперегляд досягав 27%.

Параметри медіагруп та телевізійних каналів

Позиції медіагруп залишаються стабільними: Starlight Media продовжує лідирувати з часткою 25,80%, що є зростанням на 7% у порівнянні з лютим. На другому місці розташована група "1+1 media" з часткою 16,81%, яка зазнала зниження на 4%. Замкнула трійку лідерів Inter Media Group з часткою 7,10%, що також є зменшенням на 4%.

Частку медіагруп вказано без урахування марафону "Єдині новини"

Трійка провідних телеканалів залишилася незмінною. Лідером залишається СТБ з часткою 8,00%, що є зростанням на 4% у порівнянні з минулим місяцем. На другій позиції розташувався Новий канал, який досягнув 7,27% (зростання на 12%). Третє місце займає ICTV2 з часткою 6,35% (зростання на 10%). Четверте місце належить каналу "2+2", який має частку 4,34% (зростання на 6%). Наступним йде ТЕТ з часткою 3,83%, що показує зниження на 2%. На шостій позиції перебуває "1+1 Україна" з часткою 3,62%, що зменшилася на 7%. Сьоме місце займає НТН з часткою 3,43%, також зниження на 7%. Восьму сходинку займає канал "Бігуді" з часткою 2,29%, що зменшилася на 8%. Дев'яте місце посідає "Плюс плюс" з часткою 1,25%, зниження на 10%. Завершує десятку канал "Оце" з часткою 1,13%, який показав зростання на 18%.

Профіль основних каналів

У березні телеканал СТБ збільшив частку за жіночою аудиторією старше 18 років і чоловічою старше 35 років. За жіночою аудиторією мовник залишається першим серед українських каналів.

Доля Нового каналу збільшилася серед більшості груп глядачів, за винятком чоловіків у віці від 18 до 34 років. Цей мовник знову займає провідні позиції серед цільової аудиторії, що складається з телеглядачів молодше 40 років.

ICTV2 показав збільшення частки глядачів у віковій категорії 35 років і старше. Канал займає провідні позиції серед чоловічої аудиторії.

Частка "2+2" зросла серед чоловіків, проте знизилася серед жінок молодшого віку, особливо тих, хто не досяг 34 років.

Показники ТЕТ також підвищилися серед чоловіків до 54 років, а також серед дівчат віком 4–17 років. Проте, частка за жінками старше 35 років та чоловіками від 55 років зменшилася.

У аналізі каналу "1+1 Україна" спостерігається значне зниження аудиторії серед чоловіків у віковій категорії 35-54 роки та жінок віком 18-54 роки, тоді як чоловіки у віковій групі 18-34 років, навпаки, демонструють зростання.

Частка НТН зменшилася за більшістю аудиторій.

У березні спостерігалося зростання загальної частки каналів, що транслюють телемарафон "Єдині новини", у порівнянні з лютим: серед широкої аудиторії віком від 18 років у містах з населенням понад 50 тисяч цей показник підвищився на 11%, досягнувши 6,70%. Що стосується комерційної аудиторії у віці 18–54 років у тих же містах, то частка зросла на 9% і склала 3,63%.

Тенденція до споживання новин у форматі марафону залишається актуальною: значна частина глядачів, які дивляться телебачення вранці, активно слідкує за новинами, що забезпечує високий рівень їхньої частки в цей час доби. Проте найбільший інтерес у глядачів викликають "Єдині новини" ввечері, особливо під час прайм-тайму, коли піковий перегляд спостерігається о 20:00.

Головні телепрем'єри місяця

У березні телевізійники представили безліч нових серіалів, а також свіжі шоу та продовження популярних проектів, які вже здобули прихильність глядачів. Канали Starlight Media стали лідерами за кількістю прем'єрного контенту.

У звітному місяці телеканал СТБ презентував одразу три нові серіали. Серед них — 24-серійна медична мелодрама "Лікарка Ковальчук", яка отримала рейтинг 1,59% та частку 5,96% протягом усієї своєї трансляції. Крім того, глядачі мали змогу ознайомитися з восьмисерійною гостросюжетною мелодрамою "Тілоохоронець", що продемонструвала рейтинг 2,15% та частку 8,21%. Завершальним акордом місяця став детектив "Слідча", який вийшов в ефір наприкінці місяця з рейтингом 2,03% та часткою 8,09%.

31 березня Новий канал розпочав показ шостого сезону комедійного серіалу "Будиночок на щастя" (rat 2,53%; shr 11,83%).

ICTV2 в свою чергу презентував глядачам новий сезон детективного шоу "Розтин покаже" з рейтингом 2,55% та часткою 9,66%. Крім того, телеканал запустив комедійний роуд-муві "АТП Перевізники", який отримав показники 2,32% за рейтингом і 8,96% за часткою.

На телеканалі "1+1 Україна" відбувся прем'єрний показ 24-серійного детективного серіалу "Ключі від правди", який отримав рейтинг 1,00% і частку 3,85%. Крім того, телеканал розпочав новий цикл детективних програм під назвою "Жіноча логіка", першим з яких стали історії "Таємниці кросвордів", що набрали рейтинг 0,20% і частку 1,62%.

В ефірі ТЕТ вийшов третій сезон комедійної історії "Ромео і Джульєтта з Черкас" (rat 0,99%; shr 4,34%).

НТН розпочав показ нового сезону детективного проєкту "Речдок. Велика справа" (rat 0,68%; shr 2,63%).

У той же час, кілька телеканалів презентували нові іноземні серіали. Наприклад, на каналі "2+2" відбулася прем'єра восьмисерійної італійської драми "Нуль-нуль-нуль" (рейтинг 0,51%; частка 2,78%) та американського кримінального серіалу "Ель Чапо" (рейтинг 0,64%; частка 3,25%).

Канал "Бігуді" започаткував показ нового турецького серіалу – романтичної комедії "Скрізь тільки ти" (рейтинг 0,58%; частка 2,84%), в той час як "К2" презентував американську комедійно-драматичну стрічку "Чому жінки вбивають" (рейтинг 0,03%; частка 0,13%).

Шоу та програми

У березні відбулася прем'єра п'ятнадцятого сезону кулінарного шоу "МастерШеф" на каналі СТБ, який стартував з вражаючими показниками: рейтинг 3,55% та частка 13,59%. Також відбулася прем'єра нового сезону реаліті-шоу "Супермама", яке отримало рейтинг 1,85% і частку 8,24%. Окрім цього, СТБ повернув в ефір соціально актуальне шоу "Один за всіх" з рейтингом 2,34% та часткою 8,09%, а також представив пілотний випуск проєкту "Чоловік на тиждень" з рейтингом 1,74% і часткою 5,71%.

Новий канал представив чотири нові проєкти та продовження вже відомих шоу. У звичному розкладі мовника о 20:00 демонструвалися: щопонеділка - гумористичне шоу "VIP Тернопіль" (rat 1,52%; shr 5,70%); щовівторка - "єПитання-4" (rat 1,78%; shr 7,04%); щосереди - програма "Вік на вік" (rat 1,86%; shr 7,15%); щочетверга - нове "Місто і село" (rat 1,33%; shr 4,85%). Також особливою новинкою стало реаліті "Мамо, ваш вихід!", яке виходить о 18:00 (rat 1,97%; shr 10,87%).

У березні канал "1+1 Україна" запустив нове шоу-вікторину під назвою "Колесо фортуни", яке отримало рейтинг 1,30% та частку аудиторії 6,32%.

ТЕТ представив новий сезон програми "Я люблю Україну", яку веде Дар'я Петрожицька. (rat 1,84%; shr 6,72%).

На каналі ICTV2 у програмі "Ранок у великому місті" наприкінці березня розпочали трансляцію паралельно й на каналі "Оце". Рейтинг цього шоу складав 0,02%, а частка аудиторії досягла 0,45%.

"К1" продовжує розвивати напрямок тревел-проєктів. На каналі вийшло два нових шоу: "Пригоди з Яною Метьолкіною" (rat 0,10%; shr 0,74%) та "Світ_огляд з Машею Себовою" (rat 0,12%; shr 0,58%). Також в ефірі стартував новий сезон вже відомого проєкту "Камон" (rat 0,29%; shr 1,24%).

Прем'єри фільмів на телебаченні

У березні Новий канал представив одразу дев’ять нових повнометражних фільмів. Серед них комедія "Операція "Казино"" (rat 1,50%; shr 9,16%) та трагікомедія "Банші Інішерина" (rat 0,46%; shr 7,14%). Також глядачі мали змогу переглянути бойовики "Швидка" (rat 1,54%; shr 6,20%) і "Хороший, поганий коп" (rat 1,75%; shr 8,20%), фентезі "Магічні двері" (rat 1,55%; shr 6,37%), а також жахастик "Свіжина" (rat 1,20%; shr 10,02%). Серед анімаційних фільмів були "Бургерна Боба в кіно" (rat 0,04%; shr 0,81%), "Скубі-Ду: новий всесвіт" (rat 0,97%; shr 9,42%) і "Незвичайний світ" (rat 1,67%; shr 9,13%).

Звіт ICTV2 за минулий місяць продемонстрував дві комедійні стрічки: американський фільм "Друзі по відпустці" (рейтинг 1,32%; частка 5,60%) та українську комедію "Уроки толерантності" (рейтинг 0,96%; частка 4,30%).

На телеканалі "2+2" відбулася прем'єра передостанньої стрічки з серії "Місія неможлива" під назвою "Місія неможлива: Розплата. Частина перша" (rat 1,20%; shr 4,91%).

На каналі "1+1 Україна" відбулася прем'єра біографічної драми "Ґолда", яка зібрала рейтинги 0,18% та частку 2,04%.

Провідні програми місяця

Проект "МастерШеф-15" зайняв перше місце у рейтингу найпопулярнішого контенту березня серед комерційної аудиторії віком від 18 до 54 років з показниками 50 тис.+ (rat 4,06%; shr 14,35%). Наступні три позиції належать фільмам, які транслювалися на Новому каналі: "Мумія" (rat 3,17%; shr 12,13%), "Мумія: Гробниця імператора драконів" (rat 3,12%; shr 12,49%) та "Смертельні перегони" (rat 3,12%; shr 11,25%). Завершує п'ятірку найрейтинговіших проєктів детективний серіал каналу ICTV2 "Розтин покаже 4" (rat 3,12%; shr 11,08%).

До топ-10 потрапили "Сліпа" на СТБ і "Будиночок на щастя 5" на Новому каналі; у ефірі того ж каналу транслювалися фільми "Мумія повертається" та "Аладін", а також проєкт "Один за всіх" на СТБ.

Основні програми. Аудиторія чоловіків.

Перелік найпопулярнішого контенту за чоловічою аудиторією очолив фільм "Мумія" на Новому каналі (rat 3,6%; shr 14,3%). Друге та третє місця посіли серіальні новинки від ICTV2: "АТП Перевізники" (rat 3,43%; shr 13,14%) та "Розтин покаже 4" (rat 3,34%; shr 12,45%). Четверта сходинка -- за проєктом СТБ "МастерШеф-15" (rat 3,14%; shr 13,11%). Закрив пʼятірку екшен "Хмарочос" на ICTV2.

До провідної десятки увійшов гумористичний проєкт Dizel Show на ICTV2, а також кінопоказ: "Джек Річер: Не відступай" на "2+2", "Відьмина гора", "Незвідане" та "Мумія. Гробниця імператора драконів" на Новому каналі.

Ключові програми. Аудиторія жінок.

У березні найвищі позиції серед програм, які переглядали жінки, зайняли проєкти каналу СТБ. Лідером стало шоу "МастерШеф-15" з рейтингом 5,05% та часткою 16,97%. Друге місце посіло "Один за всіх" з показниками 3,89% (частка 12,73%), слідом за ним розташувалося "Супермама" з рейтингом 3,83% (частка 13,97%). Також у четвірці найкращих виявився серіал "Сліпа" з показниками 3,81% (частка 13,92%). Завершив п’ятірку фільм "Смертельні перегони", який транслювався на Новому каналі, з рейтингом 3,69% та часткою 12,62%.

До десятки увійшли серіали "Тілоохоронець" і "Слід" на СТБ, "Будиночок на щастя 5" на Новому каналі, а також ще два фільми від Нового каналу: "Аладін" і "Мумія. Гробниця імператора драконів".

Лідируючі ініціативи. Молодіжь.

Перелік найбільш популярного контенту місяця за аудиторією віком 18 -- 35 років очолили "МастерШеф-15" (rat 4,26%; shr 17,46%) та "Сліпа" на СТБ (rat 3,42%; shr 16,12%). Наступні дві позиції -- за кінопоказом на Новому каналі: "Аладін" (rat 3,29%; shr 15,22%) та "Смертельні перегони" (rat 3,03%; shr 14,48%). Закрив пʼятірку комедійний серіал Нового каналу "Будиночок на щастя 5" (rat 2,97%; shr 19,44%).

У десятку найкращих потрапили реаліті-шоу "Супермама" та два серіали ("Черговий лікар" і "Тілоохоронець") на каналі СТБ, детектив "Розтин покаже 4" на ICTV2, а також фентезійний фільм "Джек — убивця велетнів" на Новому каналі.

#Телебачення #Україна #Північна та Південна Америка #Детективна фантастика #Прем'єр-міністр #Гумор #Комедія #Серіал #Дракон. #STB (телеканал) #Туреччина #Драма #Аудиторія #Малюнок #Інформація #Черкаси #Детектор медіа #Мамо. #Inter Media Group #NTN (телеканал) #Мелодрама #Новий канал #Тернопіль #Кінофільм #ТЕТ (телеканал) #Імператор! #Група "1+1 медіа #Бігуді (телеканал)

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
Ізраїль завдав удару по головному ядерному об'єкту Ірану.
Відомий український артист Воротніков приєднався до лав Збройних Сил України і прокоментував: "Цей момент настав".
Кріс Сміт запропонував руку і серце дівчині, яка є штучним інтелектом. Яка була її реакція, і що думає його партнерка - Gentleman?
Теги