Щоосені відбуваються дві незмінні події: відзначення Гелловіну та реліз нової гри серії Call of Duty. Починаючи з 2005 року, шанувальники відеоігор завжди отримують нову частину цього популярного бойовика, причому кожна з них стає справжнім хітом продажів у США та Великій Британії.
Проте оголошення про нову частину Call of Duty: Black Ops 7 викликало побоювання, що цього разу серія може не виправдати очікування. Серед факторів, які можуть вплинути на її успіх, є повторення старих помилок та значна вартість.
LIGA.net проаналізувала, чому навіть партнерство з Microsoft не вплинуло на стратегію розробників франшизи, чому її нове продовження отримало стільки негативних відгуків і наскільки ймовірним є фінансовий крах проекту.
#Телевізійні серіали #Сполучене Королівство #Бойовик #Call of Duty (відеогра) #Бестселер #Медіа-франшиза #Microsoft #Анонс #Call of Duty: Black Ops