Владислав Криклій: «Ми маємо перейти на капітальне будівництво доріг»

Рекордні86,5 млрд. грн. уряд планує витратити цьогороку на ремонт доріг, про це заявивголова державного агентства автомобільнихдоріг України на презентації планівУкравтодору на 2020 рік. В Уряді будівництводоргі назвали головним пріоритетом вцьому році. Гість студії «Доброго ранку,Країно!» Владислав Криклій – міністрінфраструктури України, і розмова з нимйтиме про розвиток дорожньої інфраструктурив країні.

Цікаво,якими дорогами їздить міністрінфраструктури? І як вам?

Яїжджу київськими дорогами, бо мешкаю вКиєві. В Києві ще залишається над чимпрацювати. Транспортні розв’язки,багато з ними затягують, відверто кажучи.Мені здається, що можна було б швидшепрацювати. Але з року в рік стає краще,але ніхто не планує, як справлятися зтранспортним колапсом. Власне тому миактивно теж долучаємося до цього процесу.В першу чергу, щоб Кільцеву розвантажуватита інші напрямки.

Внас побудували 3800 км доріг за 30 з копійкамимільярдів, зараз більше 80 мільярдів,очевидно, інфраструктура і навколодорожнього покриття теж має покращуватися?

Так,єдине, що зауважу, 3800 кілометрів ніхтоне будував. Ми детально вивчали власнедосвід. Ми мало говоримо про попередників,тому що це не підхід технократичногоуряду, але насправді рекордна кількістькілометрів, які вони будували, це 2017 рік– 2200 кілометрів. 3800 кілометрів доріг –це всі підскакували, тому що в свій часОмелян і пан Порошенко про 3800 заявили,і треба було цю суму знайти, і всі ямипо три рази рахували і вийшли на 3800. Алереально було 2200 максимально.

Якрахували в цьому уряді 6 тис. доріг? Цез ямковими ремонтами?

Миямковий ремонт максимально прибираємо.Навіть скажу більше, поточний середнійремонт, я наполягаю, щоб він в цьому роцізавершився, тому що це теж не зовсімправильний підхід. Тобто ті напрямки,які ми почали вже дороги будувати,зрозуміло, вони продовжаться, але мимаємо перейти на капітальне будівництводоріг. Тобто ми не будуємо якимисьділянками і в поточному режимі, а будуємотаке, щоб дійсно воно відповідалокритеріям капітального будівництва ідороги, в залежності від категорій,могли від п’яти до семи, десяти роківв ідеальному стані гарантованофункціонувати.

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
В Ірані державне телебачення раптово зупинило трансляцію, закликуючи до проведення протестів.
ASUS Zenbook A14 — 5 ключових питань про ноутбук з ARM-процесором на базі Windows
Демографічний експерт розкрила, чому українці мають завищене сприйняття внутрішніх проблем.
Теги