Євген Муджирі: «Треба організувати рух учасників дорожнього руху таким чином, щоб їм було складно порушувати правила»

Покараннямають стати жорсткішими, у парламентіпропонують збільшити штрафи за порушенняправил дорожнього руху. Оновлятьпокарання за перевищення швидкості таза телефонні розмови за кермом. Новіправила також зачеплять і велосипедистівта пішоходів. З цього приводу коментаргостя студії «Доброго ранку, Країно!»Євгена Муджирі – автомобільногоексперта, блогера, журналіста:

«Еслимы говорим про штрафы для пешеходов,то это немножко ложный путь. Потому чтоэто перекладывание ответственности напешехода. Мы за пешеходом оставляемобязанность соблюдать все правила,которые есть и которых нет. В Германии,например, самый максимальный штраф заобычное нарушение для пешехода 10 евро.И это делается для того, чтобы пешеходпонимал, что он нарушит и для него будеткакой-то штраф и его как-то накажут. Нов первую очередь там строят дороги такимобразом, чтобы нарушить было сложно ив принципе невозможно. Это касается какпешеходов, так и водителей. Инфраструктурапомогает соблюдать правила дорожногодвижения и помогает их не нарушать, темсамым не подвергая пешеходов и водителейштрафам. Я предлагаю сначала организоватьдвижение участников дорожного движения– пешеходов и водителей таким образом,чтобы им было сложно нарушить, а еслиони уже умудрились нарушить, тогдаштрафовать».

Читайте також

Найпопулярніше
Ситник про розмови із журналістами оф рекордс: Не розголошував. Ні державної таємниці, ні таємниці слідства
Вчені назвали найкращий час для вживання калорійної їжі
На сьогодні Майдан не завершений — учасник Революції Гідності та АТО (+текст)
Актуальне
Травесті-діва Монро покинула країну в період військових дій.
Російські окупаційні влади заборонили використання супутникового обладнання для доступу до "іноземних телеканалів".
Чому молодь обирає блогерів замість журналістів? Олександра Аксененко в подкасті "Медіуми" розкриває цю тему.
Теги