Жителіпланети через кризу та безробіттявідмовляються від речей, без яких ранішене могли жити. Це може бути шоколад,делікатеси, навіть дороге вино, прикраси,а хтось відклав купівлю елітного авто.Відтак виробники лакшері-товарівпотерпають від збитків. Зміни уподобаньукраїнців для глядачів «Доброго ранку,Країно!» прокоментує Олексій Дорошенко– генеральний директор Асоціаціїпостачальників торговельних мереж:
«ВУкраїні ми точно йдемо в тренді світовому,а це означає, що українці відмовляютьсявід всього, що не є першочерговим.Першочерговою є їжа. Ми знаємо, щоукраїнці завжди витрачали гроші першза все на їжу. І це більше 50%. Навіть жартвиник, оскільки з’ясувалося, що українціїдять більше, ніж французи, німці абоіталійці. Звісно, навіть за комуналку,що завжди було на другому місці, багатохто вже не платить, і це означає те, щозараз є криза неплатежів в енергетиці.І таким чином це перекидається на іншігалузі. Таким чином ми бачимо, що українці,як і в усьому світі, скоротили все домінімуму. Тому що ми бачимо, що навітьв США є рекорд за безробіттям: 24 млн.людей вже звернулися за допомогою додержави. Україна не є виключенням. Алев нас не так швидко, як у інших країнах,зростає офіційно безробіття».