Майжепівтора мільйони гривень втратив бюджетстолиці через пандемію коронавірусу ікарантинні обмеження. Таку цифру назвавміський голова Віталій Кличко. Він каже,Київ майже не отримував податків, якінадходили від малого та середньогобізнесу. Що переживав бізнес під часкарантину, глядачам «Доброго ранку,Країно!» розповість Тетяна Фіщук –директорка з комунікацій магазинуукраїнських брендів:
«Дев’яносто відсотків наших бізнесів були зосередженів офлайн-активності. Ми проводили маркетина Десятинній. Це масові івенти, де мизбирали понад 10 тисяч людей. У нас є тримагазини – два на Хрещатику, а один вТРЦ. В нас є івент-простір, який працювавяк івент-майданчик для конференцій іподій різних. І в нас є сайт – найбільшийсайт українських брендів. Все булозосереджено на спілкуванні з людьми. Ібільш того, маркети, які ми проводили,це великі скупчення людей. Звичайно, зоголошенням карантину всі були поставленіна карантинну паузу. І єдиний фокусстратегічний, який ми тримаємо протягомцих двох місяців до пом’якшеннякарантину, це був онлайн-магазин іпереформатування івентів у онлайн-формат.Тобто ми стали такими новаторами, якіпереформатували івенти в онлайн-шопінг.Це були досить такі цікаві кейси. Нашазадача була протягом двох місяцівтримати зв’язок з аудиторією, говорити,що бренд все-таки працює, шукати якіськреативні рішення, як комунікувати даліз аудиторією. Наша платформа втратиладва місяці роботи однозначно. Звичайно,онлайн не є замінником офлайну. Це швидшеальтернативне рішення, що робити збізнесом протягом цих двох тижнів, коливони взагалі не знали, що робити. Нампотрібно було залишатися постійно вкомунікації з аудиторією».