У великій кількості випадків ожиріння у дітей винні телебачення, інтернет і інші канали поширення реклами шкідливої їжі, вважають педіатри
Таку думку вони склали на основі аналізу безлічі досліджень, що проводилися ще з 1980-х років, інформує Acta Paediatrica.
Сучасні діти піддаються величезній дії засобів масової інформації, у тому числі і інтерактивних - наприклад, в соціальних мережах або іграх. Огляд ряду досліджень впливу ЗМІ на стан здоров'я дітей виявив, що чим більше часу дитина проводить перед телевізором, тим більше вона схильна до нездорового харчування.
І це пов'язано не стільки безпосередньо з самим часом, скільки з рекламою їжі або її демонстрацією у фільмах - маленькі діти ще не мають власної думки і не здатні піддати побачене критичному аналізу. Те ж відноситься і до реклами в інтернеті.
Діти, які замість перегляду телевізора, наприклад, слухають музику, набирають вагу рідше. І у дітей, і у дорослих збільшення часу, проведеного перед телевізором, корелює з погіршенням харчування, зменшенням овочів і фруктів в раціоні. Крім того, як з'ясувалося, 70% дітей 6-8 років вважають, що фаст-фуд корисніший за домашню їжу.
Також діти, які багато часу проводять в соцмережах і на ніч залишають мобільні пристрої в кімнаті, гірше сплять. Неякісний сон вже давно відомий як одна з причин ожиріння.
Ще одна небезпека - розсилки продуктових компаній, які приходять на електронну пошту дитини або в особисті повідомлення в соцмережах. Також такі компанії часто заводять окремі аккаунти для реклами своєї продукції.